22 Aralık 2009 Salı
Gemballa Tornado GTS 750
Gemballa'nın GT 750 modelini standart Cayenne Turbo modeline fazla benzediği için sevmeyen müşterilerin artık endişelenmesine gerek yok! Alman modifikasyon firmasının tanıttığı yeni gövde kiti bu sorunun üstesinden rahatlıkla geliyor.
Dış görünümü neredeyse tamamen değişen aracın ön ve arka tamponları yenilenirken motor kaputu çok daha sportif görünümlü bir modelle değiştirilmiş. Farları ve stoplarının da tasarımı değiştirilen SUV yenilenen arka spoileri üzerinde 3 adet fren lambasına ev sahipliği yapmakta. Aynalarını Porsche 911 modellerinden alan otomobilin dört çıkışa sahip egzoz sistemi de yeni.
Genişletilen çamurluklarının önünde ve arkasında bulunan hava kanalları otomobilin sportif görünümüne katkıda bulunmalarının yanında fren ve motor soğutmasına da yardımcı oluyorlar.
İç mekanında dört adet tekli spor koltuk barındıran araçta çok ekranlı eğlence sistemi, karbon fiber eklemeler, deri ve Alcantara döşemeler gibi opsiyonel özellikler bulunmakta.
Gemballa mühendisleri, standart bir Cayenne Turbo modelinden 250 kg daha hafif olduğunu söyledikleri araçlarının motorunda da ciddi modifikasyonlar yapmışlar. 4.8 litre hacimli v8 motoru çift turbo besleme sayesinde 750 beygir güç, 1050 Nm tork üretebilen SUV 0'dan 100 km/s sürate 4.3 saniyede ulaşırken maksimum sürati 300 km/s'i aşıyor.
Aracın fren performansının önemini de kavramış olan Gemballa mühendisleri ön aksta 415, arkadaysa 380 mm çaplı fren diskleri ve önde 6, arkada 4 pistonlu kaliperler kullanmışlar.
Yol tutuşun iyileşmesi için 70 mm alçaltılan araçta 22 inç çaplı jantlar kullanılmış.
gt 650 si ortalama kullanimla 300km de depo bosalttigina gore bunu dusunmek bile istemiyorum :))
YanıtlaSil