3 Eylül 2025 Çarşamba

Bufori CS8


Uzun zamandır sesi suyulmayan bir üreticiyle devam ediyoruz. Blogun yayına başladığı yıl olan 2009'da konsept hali tanıtılan CS sonunda seri üretime geçiyor. İsmi CS8 olarak değiştirilen otomobilin kaputu altında da artık 2 litre hacimli bir motor bulunmuyor.

Sivri bir burun yapısına sahip olan otomobilin ön tamponunda bol hava girişi yer alıyor. Genişletilen çamurluklar 19 inç çaplı jantlar ve Brembo armalı fren sistemini saklıyor. Arka bölümdeyse dörtlü stoplar, spoiler, difüzör çıkışı ve yine dörtlü egzoz çıkışları bulunuyor. Sedan biçimli gibi görünse de araç aslında bir liftback.

İç mekanın resmi fotoğrafları paylaşılmamış olsa da bu bölümün Dodge modellerinden alındığı belli oluyor. Analog gösterge paneli, 3 kollu direksiyon simidi ve orta konsolu oluşturan dik yerleşimli dokunmatik ekran Malezya merkezli üreticinin bu otomobilinin temellerini de belli ediyor. Modelin bagaj hacmiyse 252 litre. Sabit kafalıklı koltuklarsa Recaro imzalı.

Kaput altında Dodge imzalı birçok motor bulunacak. 3.6 litre hacimli V6'nın atmosferik emişli seçeneği 320 beygir güç, 352 Nm tork üretebilirken kompresör beslemeli seçenek 455 beygir güç, 495 Nm tork üretiyor. 3 litre hacimli, çift turbo beslemeye sahip sıralı 6 silindirli motorsa 550 beygir güç, 677 Nm torka sahip.

6.5 litre hacimli HEMI V8 motora da görev veren Bufori, atmosferik emişli seçenekte 475 beygir güç, 640 Nm tork sunarken kompresör beslemeli versiyonlar 810 beygir güç, 973 Nm tork üretebiliyor. Bu araç 330 km/s maksimum sürate ulaşabilirken 0'dan 100 km/s sürate ulaşması 3 saniye sürüyor.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder