Bu yıl, üretiminin 10. yılına giren Lancia Ypsilon bir kere daha makyajlandı. An itibariyle İtalyan üreticinin tek modeli olan aracın duruşu ve sunduğu teknolojilerde büyük bir gelişme yaşanmamış.
Daha küçük bir ön panjura kavuşan otomobilin farları şekil değiştirmese de iç desenlerinde küçük farklılıklar var. Yeniden tasarlanan ön tamponsa farklı hava girişi ve sis farı tasarımıyla öne çıkıyor. Yeni gövde renkleri ve jant tasarımları da seçenekler arasına eklenmiş.
İç mekanda da büyük bir yenilik bulunmuyor. Sonunda Apple CarPlay ve Android Auto destekleyen büyük bir dokunmatik ekrana kavuşan minik İtalyan, farklı renk tasarıma sahip koltuk döşemeleri de sunmaya başlamış.
Kaput altında büyük bir yenilik olmasa da motorların daha çevreci olduğunu belirten Lancia, 1.2 litre hacimli üniteden 69 beygir güç, 102 Nm tork alabilirken 0.9 litre hacimli, turbo beslemeli motor 85 beygir güç, 145 Nm tork üretebiliyor. Hibrit versiyondaysa 1 litre hacimli motor, elektrik motoruyla birlikte 70 beygir güç, 92 Nm tork üretebiliyor.
eskiden bu blogda seviyeli tartışmalar yapardık. çünkü yorumlar anında yayına girerdi. şimdi elit bir topluluk olan agamemnon takipçileri birbirleri ile iletişim imkânı bulamıyor.
YanıtlaSilonay süreci bunun önüne geçiyor.
İnsanlar pek yazmıyorlar artık. Yoksa onay geliyor hemen.
SilSiz youtube üzerine kayınca insanlar sosyal medya mecralarına dağıldı. Bunun doğrudan sizinle bir ilgisi yok tabi ama sözlüğün vasatlaşması, instagram sayfalarının yükselişi derken burada yazmak zahmetli geliyor insanlara. Bu sadece bize özgü bir durum değil, mesela İngiliz Car throttle sayfasının yorumlar kısmı da eskisine göre sessiz. insanların tartışma ortamları Sosyal medya devleri altında artık. Drive tribe dışında bunu kırabilen başka platform var mı bilmiyorum.
Sil