9 Eylül 2020 Çarşamba
Land Rover Defender
Land Rover, geçtiğimiz yıl tanıttığı yeni nesil Defender modeline yeni motor seçenekleri ekledi. Aslen daha düşük yakıt tüketimini hedefleyen versiyonlar performans anlamında da geride kalmıyor.
P400e isimli hibrit versiyonda standart olarak sunulan 20 inç çaplı jantlar ve çift tarafa yerleştirilen depo kapağından başka görsel yenilik sunulmuyor. Aracın 2 litre hacimli, benzinli motoru, bir elektrik motorıyla birleşince 404 beygir güç, 640 Nm tork üretebilmiş. 0'dan 100 km/s sürate 5.6 saniyede ulaşabilen modelin maksimum sürati 209 km/s. 19.2 kWh kapasiteli bataryalarsa 43 km elektrik menzili sunabiliyor. Ortalama yakıt tüketimiyse 3.3 litre/100 km olarak açıklanıyor.
3 litre hacimli, sıralı 6 silindirli Diesel mıotorla donatılan D300 isimli araçsa P400e'nin aksine hem uzun hem de kısa aks mesafeli olarak tercih edilebiliyor. 300 beygir güç, 650 Nm tork üretebilen üniteyle donatılan Defender 90'ın 0'dan 100 km/s sürate ulaşması 6.7 saniye sürüyor. 48 Volt hafif hibrit sistemle de donatılan motor, Defender 110'da 8.8 litre/100 km tüketim ortalamasına sahip.
Bu ünitenin daha düşük güçlü seçeneklerini de sunan Land Rover, P200'de 200 beygir güç, 500 Nm tork, P250'deyse 250 beygir güç, 570 Nm tork üretebilen örneklere yer vermiş. Araçların tamamında 8 ileri vitesli, tam otomatik şanzıman kullanılıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder