Hyundai'nin elektrikli model atağı son sürat devam ediyor. Konuğumuz olan araç bu sefer yarış pistlerinde dolaşıyor. Geçtiğimiz yıl tanıtılan Veloster N ETCR'ın temellerini kullanan otomobil bu araçtan daha güçlü.
RM20e'nin dış görünümünde karşılaştığımız değişiklikler bir yarış otomobilde görülmesi garip olmayan tarzda. Genişletilmiş çamurluklar, önde 19, arkadaysa 20 inç çaplı jantlar, bol hava giriş ve çıkışı, büyük splitter, dev spoiler ve difüzör dikkatlerden kaçacak gibi değil.
İç mekanında da yarış koltukları, dijital gösterge paneli, altı noktadan bağlantılı emniyet kemerleri ve sökülebilir direksiyon simidi gibi detaylar bulunan araç ortadan motorlu bir elektrikli otomobil. 810 beygir güç, 960 Nm tork üretebilen aracın 0-100 ve 0-200 km/s hızlanmaları sırasıyla 3 ve 10 saniyenin altında tamamlanıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder