29 Temmuz 2020 Çarşamba
Lamborghini Essenza SCV12
Lamborghini'nin pahalı oyuncaklarına bir katılım daha oldu. İtalyan üreticinin Essenza SCV12 isimli modeli sadece pistler için geliştirildi. 40 örneği bulunacak otomobilin hepsi şimdiden satılmış durumda.
Standart otomobillerinin ne kadar agresif göründüğü düşünüldüğünde Lamborghini'nin bu pist canavarı pek de şaşırtmıyor. Splitter ve fren soğutma kanallarının girişinin yanında yer alan LED farlarla önünü aydınlatan aracın düşük burnu ön görüşü iyileştirmiş.
Büyük deflektörler, çıkık yan etekler, birçok hava giriş ve çıkışı, dev spoiler ve difüzör ikilisiyle dikkat çeken bir aerodinamik kit sunan araç 250 km/s süratte 1.200 kg yere basma kuvveti üretebiliyor. Tavanta yer alan hava girişi motora nefes aldırırken önde 19, arkadaysa 20 inç çaplı jantlar magnezyumdan üretilmiş.
Yukarıya doğru açılan kapılardan ulaşılan iç mekanı da tam bir yarış otomobili gibi tasarlanan Essenza SCV12'de kayarak açılan pleksiglas yan camlar, kapı kolu yerine geçen çekecekler, tek hareketle sökülebilen, dijital ekran ve birçok kumanda düğmesine sahip direksiyon simidi, tamamı kumandalardan oluşan orta konsol, yarış koltukları ve 6 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri bulunuyor.
Frenlerinde Brembo imzası bulunan otomobilin egzoz sistemi de Capristo tarafından üretilmiş. Kaputu altında markanın şimdiye kadar ürettiği en güçlü atmosferik emişli V12 motoru barındıran otomobil 830 beygir üzerinde güç üretebiliyor. Arkadan itişli aracın şanzımanıysa 6 ileri vitesli, sıralı bir ünite.
"Lamborghini'nin pahalı oyuncaklarına bir katılım daha oldu. İtalyan üreticinin Essenza SCV12 isimli modeli sadece pistler için geliştirildi..."
YanıtlaSilolay daha iyi özetlenemezdi. bazı firmalar net bir şekilde atak içerisinde.
bentley, lamborghini, skoda, ford, jaguar... sürekli yeni model basıyorlar.
2020'li yıllarda ektiklerini biçecekler elbette.
bir de ne yaptığını bilmeyen firmalar var. konsola çakma tablet görünümlü ekranları monte edip, aynı platformlarla bin tane model üretip, onların spor görünüm sunan paketlerini satmaya çalışan. her türlü donanımı opsiyona bağlayıp efsane modellerini kestane yapan...
rezilsin bmw, rezilsin mercedes, çakma egzoz koyuyorsun audi...
japonlar zaten 20 yıldır kendilerini tekrar ediyorlar. koreliler sürekli bir şey uyduruyorlar vazgeçiyorlar.
bu süreçte olumlu yönde ilerleyen fransızlar oldu.
esasen araba üreticisi olmayan pek çok firma elektrikli otomobil geleceğinde pastadan pay almak için uğraş içerisinde. geleneksel firmalar işin tadını kaçırdı. umarım gelecekte onlardan kurtuluruz da arka koltuk katlamayı bile opsiyon olarak sunan bmw gibi lgbt destekçisi üreticiler yok olur.
LGBT’yle ne derdin var korkak herif
YanıtlaSil