4 Şubat 2020 Salı
Renault Mégane
Renault'nun yeni model atılımı sürüyor. Son dönemde özellikle küçük boyutlu modellerinin yeni nesil örneklerini tanıtan Fransız üretici şimdi de C segmenti temsilcisi Mégane'ın makyajlı seçenekleriyle bizlerle.
Zaten şık bir otomobil olduğundan görünümüyle çok oynanmayan Mégane'ın ön bölümünde, standart olarak sunulan LED farların yeni iç tasarımları dikkat çekiyor. Panjur ve tampon da elden geçirilirken yeni gövde rengi ve jant seçenekleri donanıma eklenmiş. Stopları ve arka tamponu da daha sportif bir görünüme kavuşan aracın GT Line donanımı yerini R.S. Line'a bırakmış.
İç mekanda da büyük bir değişim geçirmeyen otomobilde tek parçadan oluşan bir dijital gösterge paneli kullanılırken orta konsolda bulunan dokunmatik ekran da yeni grafiklerine kavuşmuş. Yeni döşeme seçenekleri ve çerçevesiz dikiz ayna da donanıma eklenmiş.
Kaput altında ilk defa şarj edilebilir bir hibrit ünite bulunduran Mégane'da kullanılan 1.6 litre hacimli, benzinli motor, bir çift elektrik motoruyla birlikte 160 beygir güç üretebiliyor. 9.8 kWh kapasiteli bataryalarsa karma kullanımda 50, şehir içerisindeyse 65 km menzil sunabiliyor. Aracın elektrik motorlarıyla ulaşabildiği maksimum sürat 135 km/s.
1.33 litre hacimli benzinli motorun 100, 115, 140 ve 160 beygir güç üretebilen seçeneğine sahip olacak Mégane'ın 1 litre hacimli ünitesiyse ilerleyen aylarda satışa sunulacak ve 120 beygir gücünde olacak. 1.5 litre hacimli Diesel motorsa 95 ve 115 beygir güç üretebilen iki seçeneğe sahip.
R.S.'te kullanılan 1.8 litre hacimli motorsa artık sadece 300 beygir güç üretebilen versiyona sahip. Otomatik şanzımanla 420 Nm tork üretebilen ünite manuel üniteyle 400 Nm tork değeri sunuyor. Motorlar, ürettikleri güç seviyesine göre 6 ileri vitesli manuel veya 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımanla donatılabiliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder