5 Şubat 2020 Çarşamba
Cadillac Escalade
Cadillac'tan beklenen büyük haber sonunda geldi. Markanın büyük SUV modeli Escalade yeni nesline kavuştu. Tahmin edileceği gibi her özelliği geliştirilen aracın kaputu altında artık bir Diesel motor opsiyonu da sunulacak.
Dimdik yükselen ön bölümüyle heybetli bir duruşa sahip olan yeni modelde dev ön panjur, ince LED farlar ve dik yerleşime sahip gündüz aydınlatmaları yer alıyor. Elektrikli basamaklar ve standart olarak sunulan 22 inç çaplı jantların haricinde C sütununda görülebilen krom çıta yan bölüme renk katıyor.
Sade hatları arkada da devam eden Escalade'in stopları D sütunları boyunca uzanan LED üniteler. Tampon altında dörtgen egzoz çıkışları sunan aracın sahip olduğu spoiler, elektrikli bagaj kapağı camı açılırken yukarıya doğru açı alma özelliğine sahip.
İç mekanında çok daha modern bir görünüm sunan otomobilin 38 inç büyüklüğündeki ekranı 3 parçaya bölünmüş. Dijital gösterge paneli, solda yer alan sürücü bilgilendirme göstergesi ve büyük dokunmatik ekranın haricinde havalandırma kumandaları da dokunmatik. Yüksek bir vites konsoluna sahip olan araçta otonom sürüş özellikleri de sunuluyor.
Sanal gerçeklik navigasyonuna da sahip olan Escalade, ön kameradan aldığı görüntüyü sürücüye yansıtıp ekran üzerinde yönlendirme yaparken dönülmesi gereken yöndeki hoparlörlerden ses vererek bu işi daha da kolaylaştırmış. Ayrıca sistem, arka koltuk eğlence sisteminden konum öneriler alabiliyor.
3 koltuk sırasına sahip SUV, bütün koltuklarında daha fazla diz mesafesi sunsa da daha fazla hacim isteyenler 404 mm daha uzun ESV seçeneğini tercih edebiliyor. Bu modelin bütün koltukları katlandığında bagaj hacmi neredeyse 3.600 litre oluyor. Sunulan donanımlar arasında adaptif süspansiyon sistemi bulunurken AKG imzalı ses sistemlerinden standart olanı 19, opsiyonel olanıysa 36 hoparlöre sahip.
Kaput altında 6.2 litre hacimli V8 motoru barındırmaya devam eden Escalade bu üniteden 426 beygir güç, 623 Nm tork alabilirken 3 litre hacimli turbo Diesel motor 280 beygir güç ve 623 Nm tork üretebiliyor. Her iki motor da 10 ileri vitesli otomatik şanzımanla eşleştirilmiş.
6.2 motordan alınan güç Almanların 4.0 motordan aldığı kadar. Hoş onlarda bizdeki vergi sistemi olmadığından sorun olmuyor.
YanıtlaSilMercedes'te bu gücü üretebilen 2 litre hacimli motor var. Turboyu çok sevmiyor Amerikalılar. Kaput altında yer de olunca dev gibi motor problem olmuyor.
SilBu ls vortex vs motorlar understress yapılarıyla ucuz yedek parçalarıyla avrupalılardan çok daha uzun ömürlü.
YanıtlaSilbizim küçük turbolara güven olmuyor ki zaten...
Silyeni s'in ayak sesleri duyulmaya başladı. tanıtımı yakın mı, yoksa yıl sonunu bulacak mı?
YanıtlaSilFrankfurt'ta tanıtılacak.
Sileylül ayına daha var. ama casus fotoğraflar o zamana kadar çok şeyi belli eder.
Silbenim tek beklentim yuvarlak havalandırma çıkışlarından vazgeçmeleri. 2013'ten beri sırf bu yüzden nefretimi kazandı mercedes. fakat yeni gls, gle gibi araçlardan anladığım kadarı ile bu saçmalıktan vazgeçecekler.