İlk olarak Nissan modellerinde gördüğümüz 1.7 litre hacimli turbo Diesel motor, grubun diğer markalarından Renault'da da kendisine yer buldu. 1.6 litre hacimli ünitenin yerini alan motor şimdilik tek güç çıkışı sunuyor.
150 beygir güç, 340 Nm tork üretebilen motor 6 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımanla eşleştirilmiş. Hatchback gövde ile 0'dan 100 km/s sürate 9.3 saniyede ulaşabilen aracın station wagon seçenekleriyse aynı işi 9.5 saniyede tamamlıyor. Maksimum süratse her ikisinde de 205 km/s.
Yüksek beygir ve torka rağmen röno motorları 0-100 konusunda sınıfta kalıyor, sebebi nedir?
YanıtlaSilVites oranları. O sayede tüketimi düşük tutabiliyorlar zaten.
SilAma peugeot da dusuk tuketim yapabiliyorken cok daha iyi hizlanmalara sahip. Bunu motor1 kapismasindaki surdugunuz peugeot 308de de gorduk :) Nedeni nedir sizce?
SilBirincisi daha hafif olması, ikincisi tam otomatik şanzıman, üçüncüsü de yine vites oranları. Renault, özellikle düşük süratli kullanımlarda Peugeot'dan az yakıyor. Otoyoldaysa aradaki fark kapanıyor.
SilNe olacak simdi. Turkiye icin ölü doğdu bu proje. Insallah 1.6 130luk motorlar kaldirilmaz. Yoksa Nissan Suv lerden tutun Reno gaminda yer alan bir cok model gelemeyecek.
YanıtlaSilMégane için çok değişen bir şey olmayacak Türkiye'de. Daha çok 1.5 dCi satılıyor zaten. Bununla birlikte Koleos ve Talisman'da da 1.7 kullanılacak gibi yakın gelecekte. 1.6 kullanımı sonlanıyor hepsinde.
Sil1.6 sevenler üzüldü
YanıtlaSil