28 Haziran 2018 Perşembe
Audi A4
Audi'nin en popüler modellerinden olan A4 sessiz sedasız makyajlandı. Mekanik yenilikler sunmayan modelde donanım olarak da büyük gelişmeler yaşanmamış. Otomobilin satışına 2018 yılının 3. çeyreğinde başlanacak.
Dışarıdan bakıldığında daha sportif bir görünüme kavuşan tamponla dikkat çeken otomobilin yeni jant seçenekleri de 16 ile 19 inç arasında çaplara sahip. S Line paketli araçlarda daha 3 boyutlu görünüm sunan bir ön panjur görev yaparken egzoz çıkışları daha köşeli hale gelmiş.
Yeni modelle birlikte alınabilen S Line Competition paketinde siyah renkli, 19 inç çaplı jantlar, arka kapılarda Audi logoları, daha sportif süspansiyon sistemi, kırmızı renkli fren kaliperleri, daha sportif koltuklar ve karbon fiber trim parçaları bulunuyor. Kaputun altındaysa bir güncelleme yapılmamış.
27 Haziran 2018 Çarşamba
Toyota Crown
Toyota'nın Japonya'da sunduğu büyük sedan modellerden bir tanesi daha yenilendi. Yeni Crown, 2017 yılı sonunda sergilenen konsept aracın neredeyse aynısı olsa da artık motor seçenekleri de belli.
Büyük ön panjur ve agresif çizgilere sahip ön tamponuyla daha sportif bir duruş sergileyen yeni araçta LED farlar ve donanıma bağlı olarak şekli ve büyüklüğü değişen jantlar sunulurken yan cam alanının da oldukça geniş olduğu görülebiliyor.
Arka bölümde büyük LED stoplar ve yine donanıma göre çiftli veya dörtlü olarak gelen egzoz çıkışları dikkatlerden kaçmıyor. Sportif pakete sahip versiyonlarda farklı süslemelere sahip yan etekler ve ince bir spoiler kullanıldığını da söyleyebiliriz.
İç mekanı konsept aracın aynısı olan otomobilde ortası dijital olan analog gösterge paneli, iki farklı yerde sunulan bilgi-eğlence ekranları ve bol diz mesafesi sunan arka koltuklar sunuluyor.
Kaputu altında üç farklı benzinli motor bulunan Crown'ın iki seçeneği hibrit. Turbo beslemeye sahip, 2 litre hacimli ünitesi 245 beygir güç, 350 Nm tork üretebiliyor. Arkadan itişli modelde 8 ileri vitesli otomatik şanzıman kullanılıyor.
2.5 ve 3.5 litre hacimli benzinli motorlara sahip hibrit seçenekler sırasıyla 226 ve 360 beygir güç üretebiliyor. Küçük motorla birlikte arkadan veya dört tekerlekten çekiş sistemleri tercih edilebilirken büyük hacimli ünite sadece arkadan itişli olarak sunuluyor. Her iki araçta da CVT şanzıman görev yapıyor.
Aston Martin DBS Superleggera
Aston Martin DBS geri döndü. Üstelik bu sefer Superleggera ile birlikte. İngiliz markanın en güçlü seri modeli olan otomobil performansıyla olduğu kadar görünümüyle de dikkat çekecek.
Daha büyük bir panjura sahip ön tampon altında şık bir splitter bulunurken Superleggera logosu yer alan kaput üzerinde de iki hava çıkışı yer alıyor. 21 inç çaplı jantlar, agresif yan etekler, büyük difüzör ve ince yapılı stoplar sportif duruşu güçlendiriyor.
Adaptif süspansiyon sistemine sahip olan otomobilin dört çıkışlı egzoz sistemi de daha derin bir ses çıkarması için elden geçirilmiş. Aerodinamik paket sayesinde maksimum süratte 180 kg yere basma kuvveti elde edilebiliyor.
İç mekana geçildiğinde, temellerini paylaştığı DB11'dan alınan bir tasarımla karşılaşılsa da kullanılan malzemeler, standart olarak sunulan trimler ve renklerin farklılaştığı görülebiliyor.
Kaput altında da DB11'dan tanıdığımız çift turbo beslemeli, 5.2 litre hacimli V12 motor bulunuyor. 725 beygir güç, 900 Nm tork üretebilen otomobil, 8 ileri vitesli otomatik şanzımana ve limitli kaydırmalı diferansiyele sahip. 0'dan 100 km/s sürate 3.4 saniyede ulaşabilen aracın 160 km/s'e ulaşması 6.4 saniye sürerken maksimum sürat 340 km/s.