18 Nisan 2018 Çarşamba
BMW M2 Competition
BMW'den beklenen haber geldi. Biraz da zorunluluktan ciddi bir yenilenme operasyonu geçiren M2'nin ismi de değişti. Model, daha önce sportif paket olarak sunulan Competition uzantısına sahip olacak.
Dışarıdan bakıldığında büyük bir değişikliğe uğramamış gibi görünen otomobilde yeni adaptif LED farlar, siyah renkli ve daha agresif görünümlü ön panjur, ek hava girişlerine ve yeni bir tasarıma sahip ön tampon, elden geçirilen stoplar, diğer M modellerinde olduğu gibi tasarlanmış yan aynalar, 19 inç çaplı jant opsiyonu ve farklı egzoz çıkışları dikkat çekiyor.
İç mekanda gösterge panelinin tamamen dijital olduğu görülürken bilgi-eğlence sisteminin ekranı da dokunmatik olmuş. Seçilebilir sürüş modlarına kavuşan otomobilde bu modların detayları kaydedilebilirken motoru çalıştırma düğmesi de artık kırmızı renkli. Farklı dikiş ipliği seçeneklerinin yanında M2 logolu koltuklar da yeni araçla birlikte sunulmakta.
Frenler ve süspansiyon sistemi yenilenen otomobilin kaputu altında karbon fiber kule gergisi yer alıyor. Modelin ağırlığıysa 55 kg artmış.
Kaputu altında M3 e M4'ten alınan S55 kodlu motoru kullanan araç, önceki ünite yeni egzoz normlarını sağlamadığından yenilendi. 410 beygir güç, 550 Nm tork üretebilen ünite 6 ileri vitesli manuel veya 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımanla eşleştirilebiliyor.
İlk üniteyle 0'dan 100 km/s sürate 4.4 saniyede ulaşabilen otomobilin aynı işi ikinci şanzımanla yapması 4.2 saniye sürerken her iki modelde de maksimum sürat 250 km/s'te sınırlı. Bu sınırlandırma opsiyonel olarak 280 km/s'e çekilebiliyor.
Max. süratı yükseltirken ölümü kabul ediyorum diye imza mı atıyorsunuz?
YanıtlaSilDetaylarını bilmiyorum ama riskleri anlıyorum filan gibi bir kağıt var galiba imzalanan.
Sil