14 Ocak 2018 Pazar
Ford Ranger
Ford'un pick up modellerinden Ranger, uzun süren ayrılığın ardından Amerika'ya geri dönüyor. Bunu ufak bir makyaj operasyonuyla birlikte yapan aracın kaputu altında da yenilik var.
Dışarıdan bakıldığında yeni farlar, ön panur, tamponlar ve stoplarla birlikte farklı jantlar ve Ranger işlemeli kasa kapağı gibi farklılıklara sahip olan modelin güncel modellerden farklı olduğunu söylemek zor.
İç mekanda da yenilikler sınırlı. Ön kol dayanağı genişletilen pick up, daha büyük bir çekiş sistemi seçim düğmesine kavuşurken ön yolcu koltuğunun önüne Ranger arması işlenmiş. Ayrıca Bang & Olufsen ses sistemi de opsiyonel donanıma eklenmiş.
Asıl farklı yanı kaputu altında olan Ranger'ın 2.3 litre hacimli motorunu Mustang ve Focus RS modellerinden de tanıyoruz. Dört tekerlekten çekiş sistemiyle sunulacak olan araçta 10 ileri vitesli otomatik şanzıman görev yapıyor.
Avrupa'da satılacak versiyondaysa 2 litre hacimli turbo Diesel motorun 130, 170 ve çift turbo beslemeyle 210 beygir güç üretebilen seçenekleri kullanılacak. Bu güç seviyeleriyle ünite hem 2.2 hem de 3.2 litre hacimli motorların yerini alacak.
Yeni nesil dedikleri bu muydu? Bu tarafa gelecek mi? 2.0 motor soylentileri boş mu çıktı? Aklımda deli sorular
YanıtlaSilBiraz boş çıktı, evet. Bununla birlikte makyajın Avrupa'ya gelişi 2 ve 3 litre hacimli turbo Diesel motorlarla olabilir ki Ranger'ın tek eksikleriydi bence adam gibi motor ve şanzımanlar.
SilBu sanırım abd makyajı. Avrupaya 2.0 lt gelecek diyorlar. Arkadaki makas yaylardan da kurtulacak deniyor navara gibi bağımsız olacakmış. Efsane olur dedikodular doğru çıkarsa.
YanıtlaSilEvet, 2 gelecek, hatta 3 de gelebilir. Arka aks konusuna detaylı değinmemeleri beni biraz kıllandırdı açıkçası.
SilFord yaparsa ya tam yapar, ya berbat yapar.
YanıtlaSilSevdim seni Ranger.