BMW'nin SUV ailesi genişlemeye devam ediyor. Alman markanın küçük X1'inin ardından, bu aracı çok sade tasarımlı bulan potansiyel müşteriler için X2 de artık tercih edilebiliyor. Modelin dış görünümü, konsept halini andırıyor.
Kendisinden beklendiği gibi kardeşinden daha dinamik bir görünüm sunan otomobilde agresif görünen LED farlar, dik inen ön panjur ve farklı çizgilerle sportif görünmeyi başaran ön tampon görev yapıyor. Çapları 17 ile 20 inç arasında değişen jant seçenekleri bulunan aracın tavan çizgisi alçalmış.
Çamurlukların üstü ve yan etekler çevresinde koyu renkli korumalar kullanılırken arka tamponun alt kısmı da bu renkte geliyor. Yatay LED stoplar ve deflektörlere sahip olan spoiler de dikkat çeken detaylar arasında. Bu arada C sütununda yer alan BMW logosu da güzel bir dokunuş.
İç mekanını X1 ile paylaşan otomobilin bu bölümde daha az baş mesafesi ve 470 litre bagaj hacmi sunması sürpriz değil.
Kaputu altında ilk etapta 2 litre hacimli motorlar görev yapacak olan X2'nin benzinli seçenekleri sDrive20i ve xDrive28i isimlerine sahip. Sırasıyla 192 ve 231 beygir güç üretebilen ikili 280 ve 350 Nm tork değerlerine sahip. Bu ünitelerden ilki 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımanla eşleştirilecek.
xDrive20d ve xDrive25d isimli Diesel seçeneklerin motorları da 190 ve 231 beygir gücünde ve yüksek güçlü olan araç 0'dan 100 km/s sürate 6.7 saniyede ulaşabiliyor. Bu arada ikilide 8 ileri vitesli otomatik şanzıman kullanılacak.
çift kavramaya geçiş beni korkutuyor :)
YanıtlaSilC sütunundaki logo yeni bir çığır açar mı ? Ayrıca Onur Bey lansmanlarda kanepeleri gömdüğünüz söyleniyor(Sinan Koç), bu konu hakkında bir açıklamanız olacak mı ? Geri aldığınız kiloların sebebi kanepelere dur dememeniz mi ?
YanıtlaSilEski bir detayı geri getirmişler logoyla. Belki çift sayılı modellerde kullanmaya başlayabilirler.
SilKanepeleri severim de hala Sinan'dan zayıfım :) Amerika dönüşü kilo verme işi başlayacak yine.
Zf gibi şanzıman varken kaşınıyor mi BMW neden çift kavrama işine girdi acaba
YanıtlaSilbirader sorun zf şanzımanda değil, zf şanzıman arkadan itişli uzunlamasına motor düzenine uygun bir şanzıman, e x2 ve ukl platformu altındaki modellerin hepsi önden çeker yataylamasına motor düzeni kullanıyor ve bu düzen zf şanzıman en basit tabirle sığmıyor, uyumlu değil. Dolayısıyla şanzımanlar toyotanın şanzıman markası aisin'den geliyor.
SilAisin çift kavrama da mı yapıyor? Tork konvertörleriyle ünlü adamlar.
SilYeter zfyi zengin ettik kendi şanzımanımızı yapalım bozulursa iyi niyet garantisi deriz zaa xD sebep neydi ki Onur bey?
YanıtlaSilİlginç bir seçim bence. Ekonomik olduğunu düşünüyorum bu kararın.
SilZf9 önden çekiş için düşünmüyoruz diye açıklama yapmışlardı daha önce. Aisin 6 ileri kullandılar ama bence bmw için yeterince yeni değil. Opel ve psa grubu keser ama bmwyi kesmez 6 ileri tork konvertörlü.
YanıtlaSilPeugeot da aisin in 8 ilerisine gecis yapiyor yavas yavas. Makyajli 308 lerde 2.0 dizellerinde aisin 8 ilerilerle geliyor. Tabi bize degil insan evladi gibi vergisi bulunan pazarlara.
Sil