23 Ekim 2017 Pazartesi

Porsche 911 Carrera T


Porsche sözünü tutuyor ve sürücüye daha çok zevk verecek 911 modellerini tanıtmaya başlıyor. Şimdiden bir efsane olan 911R'ın ardından 911 T'yi (Touring) tanıtan Alman marka şu anda satın alınabilen en hafif 911'i de yaratmış oluyor.

Görünümünde ufak tefek yenilikler yapılan 911 T'nin ön tampon altında bulunan splitter elden geçirilirken 20 inç çaplı jantları, aynı yan aynaları gibi. Modele özel grafikler kapılara uygulanırken arkada çiftli egzoz çıkışı ve yeni kaput üstü ızgara dikkat çekiyor.


İç mekanda kapı kolları, yerlerini kayışlara bırakırken bilgi-eğlence sistemi de opsiyonel olarak sunuluyor. Daha az ses izolasyonuna sahip olan otomobilin ağırlığı 1.425 kg'a çekilmiş.

Diğer giriş modeli 911 Carrera'larda alınamayan aktif süspansiyon kontrolü ve yönlendirilebilir arka aks bu araçta opsiyonel olarak sunulmakta.


Kaputu altında çift turbo beslemeye sahip, 3 litre hacimli motor bulunan araç 370 beygir güç, 450 Nm tork üretebiliyor. 6 ileri vitesli manuel şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate 4.5 saniyede ulaşabilen 911 T, 200 km/s sürate de 15.1 saniyede ulaşabiliyor. 7 ileri vitesli, çift kavramalı şanzımanlaysa bu veriler 4.2 ve 14.5 saniye. Maksimum süratse 290 km/s.

5 yorum:

  1. hepi topu 5 kilo atılmış diye duydum, doğru mudur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 5 kg azalma var.

      Sil
    2. yolcu koltuğunu sökse 15 kilodan aşağı tasarruf olmaz. RWS ile aktif süspansiyon mu arttırıyor ağırlığı acaba?

      Bana kalırsa kimse 5 kilo için teybini söktürüp bide üzerine baz modelden fazla para vererek bunu almaz. Ha daha ciddi miktarda ağırlık atılabilseydi belki...

      Sil
  2. Normalde manuel şanzıman da 7 ileriydi onu ağırlıkta tasarruf olsun diye mi Caymanın 6 ilerisini koymuşlar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanzıman Cayman'ın değil, 911R'da kullanılan 6 ileri. Porsche biraz çeşit katıyor gibi farklı manuel şanzımanlar sunarak.

      Sil