1 Eylül 2017 Cuma
Honda N-Box
Honda'nın Japonya pazarı için ürettiği Keicar modellerinden N-Box yeni nesil örneklerine kavuştu. Eskisinden çok da farklı durmayan otomobilin standart donanımıysa dikkat çekici.
Kutu gibi bir tasarıma sahip olmaya devam eden otomobil bu sayede isminin hakkını veriyor. Tampon-tekerlek mesafeleri sıfıra yakın olan aracın arka kapıları geriye doğru kayarak açılıyor. Custom donanımında LED farlar ve tampona eklenen LED gündüz aydınlatması standart.
Motor bölümünü küçültüp bagaj kapağını de incelten Honda mühendisleri iç mekanı büyütmeyi başarmış. Ayrıca artık otomobilin ön yolcu koltuğu, kendi ileri-geri ayar mekanizmasına sahip. Bu arada otomobilin yeni platformu 80 kg hafifleme sağlamış.
Elektronik yardımcılar konusunda iddialı olan N-Box'ta adaptif hız sabitleme, trafik işareti tanımlama, otomatik uzun far sensörü, şeritten çıkma uyarısı ve çarpma sonrası frenleme yardımcısı bulunuyor.
Kaputu altında 660 cc hacimli bir motor bulunan otomobil 58 beygir güç, 65 Nm tork üretebiliyor. Sürekli değişken oranlı otomatik şanzımanla (CVT) gelen araç önden veya dört tekerlekten çekişli olarak alınabiliyor. Bu arada motorun turbo beslemeye sahip versiyonu da seçenekler arasında.
Onur Bey sizce bu keicar modellerini neden Avrupa pazarına sunmuyorlar?
YanıtlaSilŞahsen ben Honda s660 ın Avrupa pazarına sunulsa tercih edileceğini düşünüyorum.
Büyük ihtimalle maliyetlerin yüksek olmasından dolayı fiyatların yükselmesi bunun nedeni. S660 güzel olurdu ama hakikaten de.
Sil