4 Nisan 2017 Salı

Seat Ateca FR


SUV model ailesini genişleten üreticiler arasına Seat da katıldı. Geçtiğimiz yıl piyasaya sürülen Ateca, sportif karakter isteyen müşteriler için yeni bir donanıma ve yeni motora kavuştu.

İspanyol markanın diğer FR paketli seçeneklerinde de görülen detaylara sahip olan otomobilin gövde altı korumalarında metalik gri renk kullanılırken çamurluk ve yan eteklerin gövde rengine boyanması gözlerden kaçmıyor. FR logoları ve 19 inç çaplı jantlar da donanımlar arasında.


İç mekanda kırmızı dikiş iplikleriyle birlikte FR logolu kapı eşikleri ve direksiyon simidi, siyah renkli konsol kaplamaları, metal pedal seti ve Alcantara koltuk döşemeleri standart olarak sunuluyor.

Kaputu altında 2 litre hacimli benzinli ve Diesel motor seçenekleri sunulacak olan aracın güç aralığıysa 150 ile 190 beygir arasında. Motora göre önden çekiş veya dört tekerlekten çekiş sistemi, 6 ileri vitesli manuel veya 7 ileri vitesli DSG standart olarak sunulacak.

8 yorum:

  1. Kekoların leon fr'dan sonra yeni kahramanı

    YanıtlaSil
  2. Sizce 2017 model , full donanımlı ; 1.4 150 ps süperb mi 1.5 160ps mondeo mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Śkoda Süperb. Zira Ford'un özel Vinagle versiyonu ile gelen Mondeo bile bırakın özel Laurin&Klement paketli Süperbi, Prestige donanımlı araçların dahi gerisinde donanım sunmaktadır.

      Sil
    2. Yakıt tüketimi, performans, iç mekan ve bagaj genişliği konusunda Skoda, Yol tutuş, şanzıman ve tasarım konusunda Ford derim.

      Sil
    3. Mondeo'nun tasarımsal olarak bir çok insana güzel ve farklı bir tarz olarak geliyor. Bence bunun nedeni piyasada pek görünmemesi. Misal bana Mazda6 çok güzel geliyor fakat Passat gibi her yere karşıma çıksaydı böyle düşünürmüydüm bilmiyorum.

      Sil
    4. fordun donanımda cimri tutumuna karşın süperbin iki kapısının içinde verdiği iki şemsiye araçların genel itibari ile sizlere sunacağı şeyler hakkında fikir versin ;)

      Sil
    5. Şanzıman konusunda Mondeo'nun önde olması nedeni, Dsg'nin her an elde kalma ihtimaline karşın Ford'da böyle mi sorun olmaması mı? Yoksa sağlıklı çalışırken de Dsg'ye göre artıları olan bir şanzıman mı kullanıyor? Powershift adlı bir şanzımandı sanırım.

      Sil
    6. Powershift Diesel modellerde var. Benzinlilerde tam otomatik kullanıyor Ford. DSG ne kadar başarılı olursa olsun düşük süratlerde saçmalayabiliyor. Ayrıca yapısından ötürü bütün yarı otomatik şanzımanlar zamanla balata aşınmasından kaçırma yapmaya başlıyor. Tork konvertörlü otomatiklerde böyle bir sorun yok. En fazla yağı kirleniyor ki o da 100.000 km'de bir oluyor ancak.

      Sil