7 Mart 2017 Salı
Alpine A110
Renault'nun alt markası olarak yollara geri dönen Alpine, ilk otomobiline tanıdık bir isim verdi. Özellikle ralli parkurlarında ünlenen A110'un ismini kullanan yeni araç tasarımıyla da hem bu modele hem de konsept haline benziyor.
Biraz daha köşeli bir hale gelse de görünümü klasik kardeşini andıran otomobilde LED aydınlatma grubu, 17 veya 18 inç çaplı jantlar, uzun bir arka bölüm ve merkezi yerleşime sahip egzoz çıkışı gibi detaylar bulunuyor.
Spoiler kullanmadan gerekli bastırma kuvvetinin elde edilebilmesi için altı tamamen düz tasarlanan otomobilin arka bölümünde bir de difüzör yer alıyor. Araca özel alüminyum platform sayesinde ağırlık 1.080 kg'da tutulmuş.
İç mekanda da sade bir yapı sunan A110'da dijital gösterge paneli, dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi, vücudu saran koltuklar ve şalter görünümlü kumanda düğmeleri standart olarak sunulmakta.
Aracın kalbiniyse yeni bir motor oluşturuyor. Daha sonra Renault modellerinde de kullanılacak olan 1.8 litre hacimli ünite turbo besleme yardımıyla 252 beygir güç, 320 Nm tork üretebiliyor. 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımanla donatılan otomobil 0'dan 100 km/s sürate 4.5 saniyede ulaşabilirken maksimum sürati 250 km/s.
Onur bey selamlar.
YanıtlaSilFwd or rwd? Motor ortada mı önde mi?
Alfa romeo 4c bunu beğenmedi :)
Ortadan motor arkadan itiş.
SilOoo bunun rs versiyonunu falan yapar reno ringe salar kesin. Toyota bi tane mr2 yapmalı acilen.
Silyaptı hakikaten
SilAynı motor ve şanzımanla Megane RS yaptı henüz. Aynı güç ve torku buna alıp bir RS yapsa o müthiş olur asıl.
Silmotor 4 silindir ama uzunlamasına mı yerleştirdiler yoksa yataylamasına mı açıklamamışlar
YanıtlaSilKonseptinde uzunlamasınaydı, seri üretimde de aynı kalmış olabilir.
SilOrta konsol konsepteki gibi olsaydı müthişti.
YanıtlaSil