Honda NSX'in yarış versiyonları birer birer tanıtılıyor. Geçtiğimiz Mart ayında
GT3 klasmanında yarışacak otomobil potansiyel müşterilere gösterilirken şimdi de sıra Super GT kategorisinde.
Bu kategoride yarışan diğer araçlar gibi uçuk bir aerodinamik kite sahip olan otomobilde karbon fiberden üretilen gövdenin genişletildiği ve her köşesine hava giriş-çıkışları eklendiği görülebiliyor. Yan aynaları da standartlara uygun olarak büyütülen otomobilin sürücüsüyle birlikte ağırlığı 1.050 kg.
Kaputu altında ne
standart NSX'in hibrit ünitesi ne de
GT3'ün 3.5 litre hacimli motoru bulunan araçta kullanılan 2 litre hacimli motor, turbo besleme yardımıyla yaklaşık 600 beygir güç üretebiliyor.
Yorumu onaya bağlaman iyi olmadı onur abi senin cevap vermediğin andavallara cevap vermek hoşuma gidiyordu. hatta hiç unutmam sazanın biri en az 5dk da okunacak test yazısına yayınlandıktan 1dk sonra berbar test diye yorum atmıştı bende ne ara okudun diye cevabı basmıştım. şimdi onay olunca bunların hepsi ortadan kalkmış oldu :) neyse fark etmez .
YanıtlaSilHatırlıyorum o testi :)
SilBir süre böyle yapalım geri döneriz diğer haline.