Volkswagen grubundan güzel bir haber geldi. Alman marka, uzun süredir birçok modelinin kaputu altında görev verdiği emektar motorunu yeniliyor. Yeni ünite daha büyük hacimli olsa da tüketimi aşağıya çekilmiş.
1.4 litre hacimli TSI motorun yerine geçen 1.5 litre hacimli ünite 12.5:1'lik sıkıştırma oranına sahip. İlk etapta 130 ve 150 beygir güç üretebilen iki seçeneğe sahip olacak motor maksimum torkunu 1.300 d/d'dan itibaren sunabilecek. Silindir deaktivasyon teknolojisi sayesinde ortalama tüketim değeri de %10 aşağıya çekilen ünitenin düşük güç çıkışlı versiyonu 200 Nm tork üretecek.
güncel ACT ile aynı güce sahip olması hayal kırıklığı yarattı:(
YanıtlaSilo sıkıştırma oranı turboyla nasıl gidecek? polo gti'daki tsi problemleri yaşanmasın sonra?
YanıtlaSilDoğru malzeme seçimi yapıldıysa sorun olmayacaktır. Diesel'de sorun çıkmadığına göre biraz çalışıp düzeltebilirler konuyu.
SilSahtekarlar buna da yazilim baglayacaklar miymis
YanıtlaSilKus bütün nefretini vw'e olan. Nasıl olsa haksızlar, vurun kahpeye..
SilVayy Das Sahtekar yeni motor yapmış!
YanıtlaSil