WTCC'de Lada'yı temsil etse de seri üretimde dikkat çeken performansa sahip olan bir seçeneği bulunmayan Kalina'nın bu durumu değişiyor. Küçük hatchback aynı zamanda farklı bir görünüme de kavuşmuş.
Daha agresif duran ön tampon, daha büyük jantlar, hava çıkışlarına sahip kaput, genişletilmiş yan etekler ve spoiler gibi farklılıklara sahip olan aracın direksiyon, fren ve süspansiyon sistemleri de elden geçirilmiş.
Kaputu altında 1.6 litre hacimli bir benzinli motor bulunan Kalina NFR, 136 beygir güç üretebiliyor. 5 ileri vitesli manuel şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate 9.2 saniyede ulaşabilen otomobilin maksimum sürati 203 km/s.
Dış tasarımı aşırı demode
YanıtlaSilkesinlikle katılıyorum 2012 polo ve 2009 fiat puntonun basarısız bir karışımı olmus ki 2016 yılındayız. tamam uygun fiyatlı arac yapıyorsunuz anlayabiliyorum. ancak daha özgün veya modern olmasa bile en azından günümüz tasarım diline yakın bir şeyler yapılsaydı en azından satın almak için fiyat dışında baska bir sebebimiz olurdu
YanıtlaSilAsıl eski Ford Fiesta'ya benziyor arka çaprazdan.
SilÇoğu kişinin aksine ben bu aracın tasarımını seviyorum.
YanıtlaSil