16 Mart 2016 Çarşamba
Chevrolet Camaro ZL1
Yeni nesil Camaro'nun en güçlü versiyonu sonunda tanıtıldı. Önceki nesilde 600 beygir sınırı altında kalan otomobil bu sefer hem daha sportif görünüyor hem de çok daha güçlü.
Yeni bir hava girişine sahip agresif görünümlü ön tamponda dikey yerleşime sahip aydınlatmalar ve büyük bir splitter bulunurken üç boyutlu ızgara deseni ve ZL1 logoları donanıma eklenmiş. Ek hava çıkışına sahip olan yeni kaput, 20 inç çaplı jantlar, genişletilmiş çamurluklar ve yan etekler, dörtlü egzoz çıkışı ve spoiler dikkat çeken aksesuarlar arasında sayılabilir.
Adaptif süspansiyon sistemi, elektronik limitli kaydırmalı arka diferansiyel, Brembo markalı fren sistemi, ayarlanabilir çekiş kontrol sistemi ve kalkış kontrol yardımcısı gibi performans odaklı donanımlar standart olarak sunulurken iç mekanda yüksek yan desteğe sahip, Recaro koltuklar, 50. yıl logosuna sahip, alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi, deri ve süet döşemeler, metal pedal seti, kontrast renkli emniyet kemerleri ve dikiş iplikleri dikkat çekiyor.
Kaput altında tanıdık bir v8 ünite bulunması sürpriz olmuyor. 6.2 litre hacimli motor kompresör besleme yardımıyla 640 beygir güç, 868 Nm tork üretebiliyor. Üretilen güç, arka aksa 6 ileri vitesli manuel veya 10 ileri vitesli otomatik şanzımanla aktarılıyor.
Araba güzel tabi de bu şanzıman işinin suyu çıktı. 10 vites ne yahu? Volvo FH falan mı bu.
YanıtlaSil10 ileri şanzıman tipi nedir ? ( tork konvertörlü mü vs ? ) bu şanzımanın üreticisi kim ? ( zf değil herhalde ? )
YanıtlaSilTork konvertörlü. Ford ve GM ortaklığının üretimi şanzıman.
Sil