3 Mart 2016 Perşembe
Alfa Romeo Giulia
Geçtiğimiz yıl Quadrifoglio Verde versiyonuyla dikkatleri üzerine çeken Alfa Romeo Giulia'nın daha düşük performansa sahip versiyonları da sonunda tanıtıldı. Dinamik görünümünden çok şey kaybetmeyen araçlarda ilk etapta iki motor seçeneği sunulacak.
Aslında tahmin edilebilecek değişikliklere uğrayan otomobilin jant çapları 16 inçe kadar düşerken ince yapılı farlar ve büyük ön panjur korunmuş. Tamponda yer alan hava girişleri daha küçük olsa da sportif görünüm sunmaya devam etmiş. Hava çıkışları bulunmayan yan yüzeyde daha dar etekler görev yaparken arkaya geçildiğinde, ucu spoiler şekli alan bagaj kapağı, şık LED stoplar ve tamponun alt bölümünden kendisini gösteren çift egzoz çıkışı dikkat çekiyor.
İç mekanda da devam eden şıklık alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi, 0 pozisyonu aşağıyı gösteren göstergeler, metal pedal seti, büyük bir dokunmatik ekran, geniş vites konsolu üzerine eklenmiş kumanda elemanları ve hem kenarlarda hem de arka koltuklarda sunulan yuvarlak havalandırma ızgaraları gibi detaylara sahip.
Kaput altında 2.9 litre hacimli canavardan daha az etkileyici üniteler barındıracak olan standart Giulia modellerinde kullanılan turbo beslemeli motorlardan benzinli olanı 2, Diesel olanıysa 2.2 litre hacimli. Bilgiler kesin olmasa da benzinli seçeneğin 330, Diesel'inse 210 beygire kadar çıkan güçlere sahip birkaç versiyonu bulunacak.
türkiye pazarında çok satamaz.
YanıtlaSilManuelini yesinler senin tam oynamalık..
YanıtlaSilTasarım çok iyi ancak ne olursa olsun Alfa İşte; bu tasarımı bir japon markası yapsa düşünmeden alırım. Ancak Alfa yapınca insan şüphe ediyor. Dayanıklı olacak mı?(büyük ihtimalle yanından geçmeyecek.) Motorun gaz tepkileri nasıl olacak? Turbo lag ne kadar olacak? Yol tutuşu nasıl olacak? Gibi sorular beliriyor zihinde.
YanıtlaSilHangi Alfa'nın gaz tepkisi veya yol tutuşu kötü oldu da aklına böyle sorular geliyor? Açıkcası 0 km Alfa'da almış tanıdıklarım var evet japon arabaları ile kıyaslanamaz sorunsuzluk anlamında ama bakımları düzgün takip edilirse bir BMW'den falan daha kötü değil bu konuda.
SilJeremy Clarkson'ın Top Gearda Alfa Romeo 8c yi incelediği bölümü bir izleyin. Ki bu araç alfanın ürettiği en güzel araçtır tartışma götürmez. Ve bundan tam emin olamasam da muhtemelen ürettiği en güçlü motora sahip araçtır.
SilO bölümde Jeremy Clarkson aracın yol tutuşu için çok kötü demişti. Ve aracın kopma anında çok tahmin edilemez olduğunu söyledi.
Bu araç alfanın en sportif amaca yönelik araçlarından biri. Başta geliyor. Buna rağmen yol tutuşu sınıfındaki rakiplerine göre kötü oluyorsa alfanın yaptığı binek araçkların yol tutuşu nasıl iyi oluyor?
Otomobilin limitlerini zorlayamayan insanlar için Alfa modelleri çok iyi yol tutuyormuş gibi gelebilir, çünkü genelde hisli araçlar ancak pistte çok iyi yol tutan hangi Alfa var onu da ben bilmiyorum. Belki bu son çıkardıkları 4c iyi yol tutuyordur. O da bir zahmet tutsun artık. 850 kilo ortadan motorlu çöp üretsen yol tutar zaten. Motorsiklet kadar ağırlığı var aracın.
Top gear programı kim ile anlaşıyorsa o aracı övüyor bazı karşılaştırmalar hiç doğru değil en basit olanı veyron ile mclaren f1'i drag yarışına sokuyorlar kalkışta f1 geçiyor ama sonra veyron mclaren f1'i geçiyor böyle saçmalık yok zaten kağıt üzerindeki veriler belli mclaren kalkışta bile geçememesi lazım. Ben eskiden top gear hastasıydım buna benzer videolar görünce artık soğudum adamlar avantayı alıyorlar ona göre markayı övüyorlar o yüzden istedikleri aracı övsünler onların doğruluğuna inanmıyorum.
Silevet benzer görüntülere bende rastladım bir ingiliz aracı ile alman aracı karşılaştırıyorlar alman aracı fark atarak en iyi araç olmuş ama adam ingiliz aracını yere göğe sığdıramıyor. Zaten o program artık işin traşında artık eskisi gibi değil ama yinede izlemek eğlenceli oluyor
Silneyse millet bu konuyu bu kadar uzatmaya gerek yok
Silbeğenen beğenir beğenmeyen beğenmez herkes kendi düşüncesini yazabilir tabi'ki ama bu kadar uzatmaya gerek yok hemde alfa romeo için audi olsa neyse.
gerçekten bu kadar uzatmaya gerek yok tanıtım yapılmış beğenip beğenmediğini yaz olsun bitsin emeğe saygı lütfen tanıtımda emeği geçenlerede teşekkürler.
SilMclaren f1 in kalkışta bir an öne geçmesinin sebebi ağırlığının veyronun yarısı kadar olması. Yani kolpa falan değil. Sonradan bugatti yakalayıp geçiyor zaten gayet teknik verilerle de uyuşuyor.
Silmclaren f1 1140 kg
veyron 1888 kg.
Saçma sapan manipülasyon yapmayın.
Programın ingiliz araçlarını çok fazla övdüğü doğru ancak 8c testinde bir karşılaştırma falan da yok. Gayet dürüstçe fikirlerini söylemiş adam. İtalyan araçlarının mühendislik konusunda genellikle başarısız olduğu zaten su götürmez bir gerçekken gelip burada aslında alfa çok iyi ama jeremy clarkson taraflı demek bir şey bilmemektir.
İtalyan araçlarına laf söyledik şimdi buraya gelirler ama ferrari ama lambo ama maserati falan diye.
45000 de motor bitiren 5 binde bir debriyaj seti bitiren bu araçların mühendisliği de iyi değildir evet. Bunların çok pahalı olması ve sadece zengin kitleye hitap etmeleri bazı araçları dışında çok dayanıksız oldukları ve mühendislik olarak eksik oldukları gerçeğini değiştirmiyor.
Ki zaten porsche'nin bu italyan markaların karşısına çıkardığı araçlara bakarsanız farkı görürsünüz. herhangi bir porsche 911 bakımları düzgün yapılırsa 500000 km sorunsuz kullanılabilirken ferrari 50000 kmyi geçebilecek araçları Honda Nsx ile gelip supercar kavramını değiştirene kadar üretmiyordu. Nsx'ten sonra kendilerine çeki düzen vermeye başladılar. O yüzden italyan araçları pahalı- çok egzotik o zaman çok iyi olmaları lazım falan diye boş boş konuşmayın rica ediyorum.
ağırlık hikaye kağıt üzerindeki veriler belli 0 dan 100 km ye çıkış mclaren f1 de 3.2 saniye veyron'da 2.5 saniye veyron kalkıştada alması gerekir buna benzeri başka'da var.
Silsen neden bu kadar köpürüyorsunki herkes burda fikrini söylüyor boş boş konuşmayın diyerek insanları neden eziyorsun.
SilVeyron'nun ağırlığı isterse 3 ton olsun kağıt üzerindeki veriler belli bariz bir şekilde veyron'u yavaş kaldırıyor adam zaten artık program eski ciddiyetinde değil clarksonun ırkçı ve benzeri şeyler yaparak'ta programa çok zarar verdi zaten.
Silarkadaş haklı top gear'da veyron ile mclaren drag yarışında kalkışta veyron'nun geçmesi gerekiyor ama geçemiyor teknik verileri belli arabaların veyron 2.5 saniyede 100 km ye çıkıyor mclaren 3.2 saniyede 100 km'ye çıkıyor diyorsanki adil karşılaştırma değil çünkü ağırlıkları aynı değil o halde adil karşılaştırma yapmayan top gear programına bunu diyeceksin.
SilAlfa Romeo tarihinde hiçbir zaman "çok satmak" ya da "dayanıklı olmak" gibi mottolarla hareket etmemiştir. Her zaman performanslı ve bir o kadar da göze hoş gelen arabalar üretirler; çekirdek bir hayran kitlesi de bu araçları satın alır. Eğer otomobillere bakış açınız "çok satsın, aynısı kaynımda da olsun" şeklindeyse, sizi ruhsuz VW ve türevi araçlar bekler, buraları yorumlarınızla kirletmeyin.
YanıtlaSilMemleket birbirini yaftalayanlardan geçilmiyor. burada bari başkalarının düşüncesine saygınız olsun. Söyledikleriniz doğru olabilir fakat bu sizin yorumlarınızın diğerlerinden daha temiz olduğu anlamına gelmez. Biraz hoşgörü lütfen.
SilOtomobillere bakış açımız çok satsın değil ama dayanıklı olmak bir otomobilin kalitesini gösterir. Bir otomobilin dayanıklı olması demek sadece iyi malzemeyle üretilmiş olması demek değildir, dayanıklı olmak otomobilin mühendisliğinin de gayet iyi yapılmış olduğu anlamına gelir. Mühendisliği iyi yapılmış olan araç keyiflidir. Saat gibi çalışır. Ayrıca
SilAlfa Romeo hep performanslı araçlar üretmiştir demek için otomobilden anlamamak gerekir. Evet yaptıkları araçlar çok yavaş değildir. Ama çok performanslı oldukları da söylenemez belli başlı bir kaç model dışında. Performans için japonlara ve Almanlara bakacaksınız. Alfanın tasarımları evet güzel ancak ilk 10 sene. 10 yaşından büyük olup da hala dağılmamış olan birkaç alfayı görürseniz olur da, Zamanında ne tasarım yapmış adamlar diyebilirsiniz.
her zamanki güzel tasarım güzel performans ama her zamanki 2.el satışı yavaş olan araç.
Silalfa romeo her araba firmasının yapmak istediği 'çok satmak' gibi mottolarla hakeret etmiştir. Öyle olmasaydı seri üretim aracı yapmazlardı sürekli özel üretim yaparlardı bu araç zaten tasarımından dolayı çok sevilmektedir he birde ferrari'ye ait parçaları kullandığı için.
Silla burda alfa romeo'yu savunan alfa hastaları varmış buraları yorumlarınızla kirletmeyin yazmış birde alfa'yı italyanlara sorun ilk önce italyanların yüz karası bi kere alfa hele o öndeki plaka tamponun ortasında değilde yanında durması aynı modifiye edilen sokak arabaları gibi ama dış tasarımları güzel harbi neyse her ne olursa olsun emeğe saygı o yüzden bu tanıtımda emeği geçenlere teşekkürler.
Silaraba üretmenin 1. kuralı zaten ne olursa olsun çok satmaya çalışmaktır he türkiye pazarında zor satar eskiden iyi satardı alfa ama avrupa pazarında deli gibi satar.
SilOha Alfa Romeo gibi bir marka için italyanlara sorun italyanların yüz karası diyen de çıktı, bence tezgahı kapat gidelim hepimiz artık Onur abi sözün bittiği yere gelmişiz.
Silahh lanet alfa başımı defalarca uzun yolda derde sokan alfa.
SilHayatında İtalya'ya gittiği dahi şüpheli tayfa yine doluşmuş buralara, bak bak İtalyanların yüz karasıymış da falanmış da filanmış. İtalya'da bilfiil senelerce yaşadım, bir sürü İtalyan arkadaşım oldu, ben hiç öyle bir duyum almadım nedense. Ben de bir duyum aldım, Toyota ve Subaru Japonların yüz karasıymış, "Lanet gelsin böyle arabaya, keşke Chevrolet ya da Cadillac alsaydık, ne tasarım var ne performans, yazıklar olsun verdiğimiz yenlere" diyormuş hepsi.
Silsubaru belki kötü olabilir ama toyota yok öyle bir dünya evet tasarımları güzel değil ama geçen sene dünya çapında en çok araba satan 1. marka toyota oldu kötü lanet dediğin araba dünyada satış birincisi olamaz.
Silitalyada alfadan çok fiat var italyanın en çok tutulan aracı fiattır.
Siltürkiyede toyota'nın eskisi gibi bir pazarı yok türkiyede satılan bazı modeller evet güzel değil tasarımlarında çok iyi değil ama toyota diğer pazarlarda ne arabalar ne jeep'ler yapıyor ve çesitleride çok fazla. Toyota dünyada en çok satılan marka öncelikle tabi herkesin zevki farklı ama toyota alfa'yı ile karşılastırmak :) tartışmaya gerek yok.
Silkatılıyorum lanet dediğin araba dünyada en fazla araba satan marka he ama tabiki zevkler tartışılmaz
Siltoyota dendimi herkesin aklına o fındık motorlar geliyor çünkü türkiye satılanların çoğu öyle ama amerkan pazarında ve japon pazarında satılan araçları görmeden konuşmayın bence. Toyota'yı beğenmeyebilirsin ama dünyada'ki en iyi araba markalarından birisi toyota'dır öyle olmasa arkadaşın dediği gibi dünya'da en çok satılan 1 numara araç olmazdı
Silher zamanki şahane tasarım ve tabiki her zamanki şahane jantlar ama dizel motorun beygir gücü bana az geldi.
YanıtlaSilbenzin gibisi varmı bu araç dizel alınırmı ?
SilBu araç dizel alınmaz çünkü beygiri bana az geldi ama dizel teknolojiside artık benzini yalan ediyor tabiki benzinin yeri ayrıdır.
Silalfa kendini dünyasın en iyisi sanan ama aslında beş para etmeyen araçtır bence.
YanıtlaSilo kadar da değil bence iyi araç bence alfa romeo.
Silgüzel tasarım yapmışlar aracın gücü ideal türkiye pazarında çok başarılı olamaz ne yazık'ki.
YanıtlaSilalfa romeo'nuza sıçayım sizin bir alfadan nerelere gelinmiş.
YanıtlaSilKim nederse desin italyan arabaların en iyisi fiat'tır en çok satan aracı'da fiat'tır alfa romeo gibi markalar abartılıyor.
YanıtlaSilKatılıyorum fiat italyanların gurur kaynağıdır.
Silalfa yı severim ama en iyisi fiat'tır zaten italyada etrafta en çok 500 var.
Siliç tasarımını beğendim dizel motoru daha güçlü olabilirmiş olsun böylede iyi.
YanıtlaSilbırakın alfa yı bırakın audi yi yemişim fiat ı hepsi beş para etmez.
YanıtlaSil1993 corolla sahibi toyota fanboylar gelmiş alfaya laf atmis ya la
YanıtlaSil