Nissan'ın Chicago yenilikleri ortaya çıkıyor. Japon üreticinin boyut olarak en büyük yeniliği şüphesiz SUV modeli Armada. Yeni bir araç olsa da görünümün tanıdık olmasının çok basit bir nedeni var.
Ön bölümü daha sade bir görünüme kavuşturulmuş bir
Infiniti QX80 olan aracın geri kalanında, kromajlı bölümler bile aynı kalmış. İç mekanında da büyük bir farklılık bulunmayan Armada'nın döşemeleri ve konsol kaplamaları farklı.
Kaputu altında da tanıdık bir ünite bulunan araçta görev yapan 5.6 litre hacimli v8 ünite 390 beygir güç, 544 Nm tork üretebiliyor. 7 ileri vitesli otomatik şanzımanın yanında arkadan itiş veya dört tekerlekten çekiş sistemi alınabiliyor.
Vergi derdi olmayacak bineceksin buna. Ama serin bi yaz akşamı olacak mis gibi , yada ılık bi sonbahar akşamı. Hani camlarda , klimada kapalıdır ama icerisi tam oda sıcaklığıdır öyle bi akşam üstü olacak işte .
YanıtlaSilDuygularıma tercüman oldunuz şuan üstadım. Lütfen beni talebeliğe kabul edin.
Silbu araç türkiyede olacak varya off
YanıtlaSilAraç dizel mi ?
YanıtlaSilDeğil. Benzinli.
Sil390 baya az o zaman
SilEh, turbosuz murbosuz o kadar yapıyorlar. Devir de düşük tabi. Ancak o kadar olmuş.
Silfiyatları daha mı uygun turbosuz araçlara göre artısı nedir yani ? turbolu araç üreten firmalar bu ebatta araç üretmediğinden mi arap ülkelerinde bu araçlar satılıyor ? 1.4 araçdan 150 160 ps çıkarılan motorlarla doğru orantı kurulacak olsa 5.6 litre aracın uzay mekiği olması gerekir heralde fakat bu araç 250yi bile göremez galiba hantal
Sil250 km yi geçiyordur belki ama zor gibi
SilTabi, aşırı beslemeye sahip olmayan motorlar hem daha düşük üretim maliyetlerine hem de bozulacak daha az parçaya sahipler.
SilAyrıca Amerikan ve Arap pazarlarında daha düşük devirli, atmosferik emişli üniteler tercih ediliyor hala. Verim yüksek olmasa da alınan his cezbediyor müşterileri.
Amerika'da 90 mil/s'te (145 km/s) sınırlandırılıyor zaten bu büyüklükte araçlar. Dolayısıyla çok hızlı olmalarına gerek yok.