24 Şubat 2016 Çarşamba
BRABUS Mercedes-AMG C63 S
Mercedes-AMG ikilisinin çocuklarından C63 S için bir güçlendirme çalışması daha geldi. 2015 yılında otomobilin gücünü 600 beygire yükselten BRABUS bu sefer aynı aracı daha da yüksek performanslı hale getirmiş.
Dışarıdan bakıldığında "B" logolu ön panjur, karbon fiberden üretilmiş splitter ve ön hava giriş çerçeveleri, 20 inç çaplı jantlar, ince bir spoiler, daha büyük difüzör ve yeni egzoz sisteminin dörtlü çıkışı dikkat çekerken modifikasyon kiti station wagon gövde için de sunulmakta.
İç mekanda farklı renklerde deri ve Alcantara döşemeler, alüminyum vites değiştirme kulakçıkları, metal pedal seti, rengi değişebilir ışıklandırmaya sahip kapı eşik çıtaları ve metal kapı kilit pinleri gibi detaylar gözden kaçmazken gösterge paneli de yenilenmiş.
Kaput altında görev yapan çift turbo beslemeye sahip 4 litre hacimli v8 motor üzerinde yapılan çalışmalar sonucunda 650 beygir güç, 820 Nm tork elde edilirken maksimum sürat limitörü 300 km/s'e ayarlanmış. Yükseklik ayarlı süspansiyon sistemiyle donatılan aracın frenleri de elden geçirilmiş.
820 tork çok sağlammış o kadar hp var araç 300 km ile sınırlı bu aracı almaya gerek yok o halde acaba sınırlandırıcı kalksa 340 ı görürmü.
YanıtlaSilGörür ama kasa bildiğimiz c kasa olduğu için aerodinamik sorunlar olacaktır.
SilHacı 300 kmden sonra işler değişiyor. motor gücünden çok şanzıman oranları ve aerodinamik daha önem kazanıyor
YanıtlaSil300 km den sonra işler değişiyor tamam ama aracı yaparlarken bir zahmet 300 km baş edebilecek şekilde tasarlasınlar o halde aracı ne biliyim kanat koysunlar yere basma kuvveti artsın yada daha büyük fren diski koysunlar vs. 650 gücüne sahip olan başka araçlarla kıyaslayınca 300 km gerçekten az geliyor he ama adamlar yapmışmı yapmış.
Silsöz konusu olan firma brabus bu adamlar için 300 km hiç birşey değil 90'lı yıllarda yaptığı arabalar bile 300 320 km hıza çıkıyordu. Banada 300 km hıza çıkması az geldi ama büyük ihtimalle güvenlik sebebiyle ve motor ömründen dolayı sınırlandırmışlardır zaten turbo lu araçlar çok yüksek ısıya maruz kalıyorlar neden çok ama adamlar gerçekten iyi yapmışlar beni asıl etkileyen 820 nm tork çok güçlü gerçekten adamların ellerine sağlık ayrıca bize bunu tanıtanlarında ellerine sağlık.
YanıtlaSilTeşekkürler. Bir de şunu belirteyim, hız sınırlandırma işi lastiklerden dolayı da yapılıyor.
Silne güzel araç mercedes yapıyor her zamanki gibi ama bu ebatta araç için bana çok güçlü geldi. Bu araç mclaren 650s in gücüne çıkmış resmen vaybe.
YanıtlaSil