Porsche modelleri arasında modifikasyon firmalarının en çok sevdiği olma ihtimali yüksek olan
911 Turbo üzerinde yapılan çalışmalara bir yenisi eklendi. Dış görünümü ele vermese de
997 kasa aracın kaput altında yatan güç etkileyici.
Alçaltılmış süspansiyon sistemi ve hafifletilmiş, 19 inç çaplı jantlar gibi donanımlara sahip olan otomobilin çift turbo beslemeye sahip, 3.6 litre hacimli Boxer motoru 828 beygir güç, 870 Nm tork üretebiliyor. Bu değerlere sahip cabriolet aracın 0'dan 200 km/s sürate ulaşması 10.1 saniye sürerken maksimum sürati 348 km/s olarak açıklanıyor.
Onur abi bu 300+ süratlere çıkan cabrio'lar da o kumaş tavanlar ile araç içinde ortam nasıl oluyor acaba? Gürültü falan çok fazla olmuyor mu?
YanıtlaSilSürat o kadar yükseldikten sonra tavanın pek bir önemi kalmıyor zira her yerden rüzgar sesi gelmeye başlıyor belli bir yerden sonra. Asıl ses de A sütunu çevresinden geldiğinden tavan şeklinin çok fark yaratacağını sanmam.
Silboşver olsun ses o kadar 320 km ye çıkmışsın arabanın motoru deli gibi bağırıyor olacak boşver tavanı.
SilRuf performans firmasının çalışmalarını çok beğeniyorum çocukken gran turismo da hep onu kullanırdım.
YanıtlaSilRUF firması fena yapıyor gerçekten.
YanıtlaSil