Güney Kore merkezli üretici SsangYong'un başarılı satış rakamlarına ulaşan modellerinden olan
Korando yeni bir motor ve şanzımana kavuştu. Şanzıman Türkiye için güzel bir haber olsa da motorun durumu pek iç açıcı değil.
2 litre hacimli turbo Diesel motorun yerine tanıtılan 2.2 litre hacimli ünite 178 beygir güç, 400 Nm tork üretebiliyor. Standart olarak 6 ileri vitesli manuel şanzımanla sunulacak olan aracın dört tekerlekten çekişli seçeneklerindeyse Aisin amblemli, 6 ileri vitesli bir otomatik şanzıman kullanılacak.
Merhaba Onur,
YanıtlaSilSsangYong markasını pek tanımıyoruz. Gördüğüm kadarıyla Mercedes motor, Aisin otomatik şanzıman kullanıyor ama genel kalite algısı sanki Dacia seviyesinde gibi bir düşünce var en azından bende. Senin bu marka ile ilgili görüşlerin nelerdir?
Mercedes'ten motor almayı bıraktı artık SsangYong. Kendi motorlarını geliştiriyorlar. İç mekan kalitesinde eskiden Dacia seviyesinde olsalar da yavaş yavaş çıkışa geçtiler. Kore merkezli diğer üreticilerin gidişine bakılırsa onlar da 10 yıla kalmaz premium standartlarına dayanırlar.
Sil