28 Ekim 2015 Çarşamba
Porsche Macan GTS
Porsche rahat durmuyor. Firmanın küçük SUV modeli Macan şimdiden bol motor seçeneğine sahip olsa da Alman markanın sportif beklentilere sahip olan sürücüleri unutmadığı, Turbo'nun altına konumlandırılacak olan GTS ile kesinlik kazanacak.
Dörtgen ön sis farları ve farklı şekillendirilmiş ön hava girişlerine sahip olan araçta 20 inç çaplı jantlar görev yapıyor. Koyulaştırılmış stoplar ve siyah renkli sunulan arka spoiler de dikkat çekerken dört çıkışa sahip sportif egzoz sistemi opsyionu da bu modele eklenmiş.
İç mekanda Alcantara döşemeler, kontrast renklerde dikiş iplikleri, kırmızı zeminli devir göstergesi ve alüminyum süslemeler dikkat çekerken Turbo'ya göre 10 mm alçalan süspansiyon sistemi de daha sportif bir ayara sahip. Güçlendirilen fren sistemindeyse kırmızı renkli kaliperlerle birlikte 360 ve 330 mm çaplı diskler sunulmakta.
Kaputu altında Macan S'in çift turbo beslemeli, 3 litre hacimli v6 motorunu barındıran otomobil 360 beygir güç, 500 Nm tork üretebiliyor. 7 ileri vitesli, çift kavramalı yarı otomatik şanzıman standart olarak sunulurken normal şartlar altında 5.2 saniye olan 0-100 km/s deparı Sport Chrono paketiyle 5 saniye sürüyor. Maksimum süratse 257 km/s.
Onur bey sizce Türkiye'de neden tutmadı macan? Yollarda makyajlı cayenne'den daha az gördüm şimdiye kadar
YanıtlaSilÖncelikle daha yeni çıktı piyasaya. Biraz daha beklemek lazım. Tanınırlığı arttıkça satışlar toparlayabilir. İlk etapta turbo Diesel modeller geldiğinden fiyatları da Cayenne seviyesinde kaldı vergiler nedeniyle. 2 litre hacimli benzinli motorda fiyat farkını makul tutarlarsa satışlar artacaktır. Tabi bu arada Q5'ten de çok uzaklaşmamalı bu fiyatlar. Yoksa onun da satış rakamları yükselemez.
Sil