18 Ağustos 2015 Salı
Toyota Land Cruiser
Toyota'nın efsane haline gelen büyük boyutlu SUV modeli Land Cruiser makyajlandı. Teknik ikizi Lexus LX570'in hemen ardından gelen gençleştirme operasyonu sonunda iç mekanda yaşanan kalite hissi artarken kaput altında yenilikler sınırlı.
Tacoma gibi büyük boyutlu Toyota modellerinde kullanılmaya başlanan altıgen ön panjurla donatılan araçta kullanılan daha ince yapılı farlar LED teknolojisine kavuşurken yenilenen ön tamponda daha küçük boyutlu sis farları görev yapıyor. Kapılarda yer alan koruma çıtaları az da olsa incelirken yan basamaklarda ufak rötuşlar yapılmış.
Jant seçenekleri de yenilenen Land Cruiser'ın arka bölümünde hafifçe elden geçirilen stoplar, genişletilmiş kromajlı çıta ve küçültülen sis farları dikkat çekiyor.
İç mekanda kalite hissinin artırılması için daha fazla yumuşak plastik kullanılırken bazı parçalar arasında yer alan boşluklar da azaltılmış. Daha şık bir direksiyon simidi ve sadeleştirilen gösterge tablosuna kavuşan aracın orta konsolu da tamamen yenilenmiş. Daha kaliteli görünen düğmelere kavuşan bölümün alt kısmında artık kapaklı bir göz var.
Vites konsolu da makyajlanan araç 8 kişilik yolcu kapasitesine sahip. Kablosuz şarj, radarlı hız sabitleme sistemi, kaza önleme yardımcısı ve çapraz trafik uyarısı gibi donanımlara da kavuşan Land Cruiser'da seviye ayarlı süspansiyon sistemi, 360 derece kamera, ön tekerlek açısı monitörü ve lastik basınç sensörleri arazi sürüşlerini kolaylaştırmak için sunulmaya devam ediyor.
Üç motor seçeneğiyle sunulan aracın 4.6 litre hacimli v8 benzinli ünitesi 308 beygir güç, 440 Nm tork üretebilirken 4.5 litre hacimli v8 turbo Diesel motor 272 beygir güç, 650 Nm tork üretebiliyor. 5.7 litre hacimli v8 motorsa 381 beygir güç, 543 Nm torka sahip.
Başlıyacam artık yapacağınız işten artık kaldırın şu el frenini be
YanıtlaSilElektronik el frenine karşıyız.
Silniye gerçi bende çok takmıyorum ama kaldırmadıklarını görünce sinirlendim ondan böyle yorum attım sonradan başarılı buldum modeli
Silbu v8 dizelde teknik bir gelişme yok herhalde aynı güç aynı tork neden ?
YanıtlaSilAslında 7 beygir artış var güçte ama bizde eskiden de 272 deniyordu. Gerçi artış çok değil. Bu da hala dayanıklılığa oynadığını gösteriyor Toyota'nın.
Sil