15 Mart 2015 Pazar
Thunderbolt
BMW ve Aston Martin gibi firmalarda çalışmasının ardından kendi soyadını taşıyan markasıyla çok ses getiren fakat başarılı olamayan Henrik Fisker boş duramıyor.
Fisker tarafından markasız bir konsept olarak tanıtılan Thunderbolt temellerini Aston Martin V12 Vanquish ile paylaşıyor. Bu araçtan 15 mm daha alçak olan otomobilde tamamı karbon fiberden üretilmiş bir gövde ve 21 inç çaplı jantlar kullanılmış.
Farklı bir ön panjur ızgarası, splitter, ön tampon köşelerinde yeni hava girişleri, genişletilmiş çamurluklar ve yan etekler, LED farlarla birlikte kaput ve yanlarda görülebilen hava çıkışlarının yuvarlatılmış yapısı otomobilin farklı detayları arasında sayılabilir.
Arkadan bakıldığında temellerini kullandığı araçtan daha da farklılaştığı görülebilen Thunderbolt'un yüksek tutulan bagaj kapağının ucu bir spoiler görevi yaparken ince yapılı LED stoplar, difüzör ve tampona gizlenen yuvarlak egzoz çıkışları gözden kaçmıyor.
İç mekanda İtalyan firma Natuzzi ile çalışan Fisker şık deri döşemenin yanında karbon fiber kaplamalar da sunuyor. Orta konsolun üzerinde Panasonic imzalı kavisli bir bilgi ekranı kullanılırken daha aşağıda klasik tasarımlı bir kronograf görülebiliyor. Arka koltukların arasında yer alan şişe tutucular da konsepte özel olarak tasarlanmış.
sen bunu satışa sunsan benim de param olsa vanquish yerine thunderbolt'u alırdım henrik.
YanıtlaSil