23 Şubat 2015 Pazartesi
Range Rover Evoque
Konseptiyle neredeyse aynı görünüme sahip olarak seri üretime alınan nadir araçlar arasında bulunan Range Rover Evoque bu nedenle satışa çıktığı günden bu yana markanın satış rekorlarını kırıyor. Bu kadar popüler bir modeli makyajlarken çok agresif davranmayan marka da yenileme sırasında küçük rötuşlar kullanmış.
İç tasarımları yenilenen far ve stopların haricinde elden geçirilen ön panjur, daha geniş hava girişlerine sahip ön tampon, farklı jantlar ve yeni bir spoiler ile sunulan makyajlı Evoque iç mekanda hafifçe rötuşlanan kapı içleri, yenilenen koltuklar ve farklı bir arayüze sahip dokunmatik ekranla farklılık yaratacak.
240 beygir güç üretebilen 2 litre hacimli benzinli motoru yerini korurken turbo Diesel motorun bloğu artık alüminyumdan üretildiğinden 30 kg'a kadar hafifleme sağlanmış. Yeni ünitenin 150 ve 180 beygir güç üretebilen iki seçeneği bulunuyor.
autocar'da evoque-macan karşılaşmasını okumuştum ve macan karşısında hüsrana uğruyordu. sürüş dinamiklerini biraz geliştirselerdi bari.
YanıtlaSilBen de bekliyordum geliştirmelerini. Macan aynı gücü üretebilen versiyonunu tanıttığında ellerine fırsat da geçmiş oldu üstelik ama güçlendirme bile olmadı.
SilMacan muhtemelen daha kalitelidir (TÜV raporlarına göre Porsche'ler sorunsuz araçlar) ancak tasarım anlamında Evoque alır diyorum. Makyaj da az ama öz olmuş bence. İkisi arasında tercih yapacak olsam tercihim Evoque olurdu. Yemişim sürüş dinamiğini.
YanıtlaSilMacan versiyonuna göre değişebilirdi belki seçim. Sonuçta Evoque'un en güçlü versiyonu Macan'ın en güçsüzü kadar güç üretiyor.
Silne zaman geleceği belli mi bu makyajlı evoque'larin
YanıtlaSilTemmuz'da gelmesi lazım ama sarkma riski her zaman var.
Sil