19 Şubat 2015 Perşembe
Peugeot 208
Peugeot'nun küçük hatchback modeli 208, tanıtımının üzerinden geçen dört yılın ardından makyajlanıyor. Görünümünde ufak tefek yenilikler bulunan otomobilin kaptu altında da yenilikler bulunuyor.
Dışarıdan bakıldığında yeni ön tampon ve panjur, farklı desen ve renklerde alınabilen jant seçenekleri, yeni gövde renkleri, farklı iç desene sahip farlar ve stoplar gibi yenilikler sunan 208'in iç mekanında farklı döşeme ve malzemeler kullanılırken orta konsolda yer alan dokunmatik ekranda da güncellemeler yapılmış.
GTI donanımının altına bir de GT donanımı ekleyen Peugeot bu sayede sportif görünüm isteyen müşterilerine daha zengin model seçeneği sunmuş oluyor.
Kaput altında 68 ve 82 beygir güç üretebilen 1 ve 1.2 litre hacimli benzinli ünitelerin yanında 1.2 litre hacimli, turbo beslemeye sahip bir motor daha sunan otomobil bu haliyle 110 beygir güç üretebiliyor. Ünitelerin tamamı 5 ileri vitesli manuel şanzımana sahipken kardeş motoru 308'de 130 beygir güç üretebilen 1.2 PureTech 6 ileri vitesli tam otomatik şanzımanla ısmarlanabiliyor. Atmosferik emişli 1.2 motorsa yine 5 ileri vitesli yarı otomatik şanzıman opsiyonuna sahip.
1.6 litre hacimli turbo Diesel motorun 75, 100 ve 120 beygir güç üretebilen üç versiyonu sunulacak. İlk iki ünite 5, üçüncüsüyse 6 ileri vitesli manuel şanzımana sahip. Yine 1.6 litre hacim sunan, turbo beslemeli benzinli motorun da 165 ve 208 beygir gücünde iki seçeneği sunulacak. Bu ikili de sadece 6 ileri vitesli manuel şanzımanla alınabilecek.
Şu 130 beygirlik 1.2 lt motoru 108'e koymaları için peugeot ceosunu kaçırıp fidye istemeyi planlıyorum. 108'i türkiyeye getirmelerini sağlamak için de ayrı bir eylem yapabiliriz.
YanıtlaSil