18 Şubat 2015 Çarşamba
Bentley Continental
Bentley Continental ailesi yeniliğe doymuyor. Araçlar için neredeyse her yıl farklılık yaratan bir değişiklik yapan Bentley hafifçe makyajladığı modellerinin kaput altlarında da yenilikler sunuyor.
Genel hatlarıyla oynanmayan araçlarda daha sportif bir ön tampon kullanılırken ön panjur da elden geçirilmiş. Ön çamurluklar arkasında açılan hava çıkışı daha dinamik bir görünüm sunarken yenilenen 20 ve 21 inç çaplı jantlarla birlikte yeni gövde renkleri de dikkat çekiyor. Arka kısımda hiç değişiklik yokmuş gibi görünse de tampon ve bagaj kapağı hafifçe rötuşlanmış.
İç mekanda da dikkat çeken bir farklılığa yer vermeyen Bentley daha sportif karakterli bir direksiyon simidi ve daha büyük vites değiştirme kulakçıkları kullanmaya başladığını açıklarken yeni döşemeler, konsol kaplamaları, gösterge paneli grafikleri ve orta konsol düğmeleri değişikliklerin öne çıkanları. Arka koltuklar arasına eklenen yeni gizli gözse elektronik aletlerin şarj edilmesine olanak tanıyor.
Kaput altında da yenilikler sunan aracın çift turbo beslemeye sahip, 6 litre hacimli w12 motoru artık silindir deaktivasyon özelliğine sahip. 590 beygir güç, 720 Nm tork üretebilecek şekilde güçlendirilen ünitenin yakıt tüketimiyse önceki motora kıyasla %5 gerilemiş.
Onur abi bu w12 motorun torku hacmine ve silindir sayısına göre biraz az değil mi? V8 s modeli bile 4 litre hacim ile 680 nm tork sunuyor.
YanıtlaSilBentley aslında Rolls-Royce'ların sportif versiyonlarıydı ama farklı firmalar alınca markaları bu durum değişti. Sonuçta Bentley'de Rolls-Royce'da konfor odaklı üretilen araçlar. Az güç üretmesi vs. bu yüzden olabilir. w12 zaten zamanında wv phaytonmuydu bi aracı vardı onda da vardı adamlar bozuk parayı motora dik koyup çalıştırıyorlardı para öyle dik kalıyordu espirisi yani konfor o motorun. güç üretimin bu şekil olması normal.
Sil12 silindirli motorlar lüks araçlarda genelde prestij için kullanılıyor zaten. Mercedes'in S Serisi'nde S600 ve S65 AMG'yi sunması da bundan.
Sil