Alman üretici BMW'nin yeni 2 litre hacimli turbo Diesel motoru her gün daha çok modelin kaputu altında yer buluyor. Son olarak
5 Serisi'nde kullanılmaya başlanan ünite daha güçlü ve tutumlu.
518d'de 150 beygir güç, 360 Nm tork üretebilen motor 520d'de 190 beygir güç, 400 Nm tork üretebiliyor. Ünitenin kullanıldığı araçların tamamında 0'dan 100 km/s sürate ulaşma süresi 0.2 saniye aşağıya çekilirken yakıt tüketimlerinde de düşüş var. Örneğin 8 ileri vitesli otomatik şanzımanla donatılan 520d sedan 0'dan 100 km/s sürate 7.7 saniyede ulaşabilirken ortalama tüketim 4.1 litre/100 km'ye kadar inmiş.
en az yakan 2 litre dizel, bazı 1.6 lardan bile az yakıyor, zf 8hp de yardımcı oluyor
YanıtlaSil5.18d türkiye'ye ne zaman gelecek acaba?
YanıtlaSil518d'nin fiyat listesine girmesi zor ama özel olarak getirilebilir Borusan vasıtasıyla. Tabi gelene kadar fiyatı 520d'nin dibine dayanacaktır.
Silmerhabalar.blogda bmw diye aratınca ilk sırada bu çıktığı için buraya yazayım dedim.
YanıtlaSilBugün kafama takılan bmw konsolları.x1 x3 ve x6 da eski konsol tipinden esintiler var onun dışında tüm modellerin konsolları birbirinin aynısı. 1 ve 2 serileri ise daha cafcafsız ve basit hali ama onlar da aynı.
bu konsol tipi de bmw modelleri gibi 7 yılda mı yenilenecek acaba ? O halde 2017den itibaren tanıtılacak modellerde mi yeni konsol tipi göreceği ?
Gayet mantıklı bir çıkarım olmuş. Büyük ihtimalle yeni nesil 5 Serisi ile birlikte iç mekanın da farklılaştığını göreceğiz BMW genelinde.
Sil