7 Eylül 2014 Pazar
Aston Martin Lagonda
Aston Martin'in hoş bir sürprizi var. Lagonda markasını bir model olarak hayata döndürecek olan İngiliz üretici bu otomobilin seri üretime hazır halini testler sırasında fotoğraflayıp bu halini basına tanıttı.
LED farlara ve büyük bir ön panjura sahip şık bir ön bölüme sahip olan aracın şişkin çamurluklara sahip yan bölümü sade bir görünüm sunuyor. Özellikle arka kapılarda geniş cam yüzeyler dikkat çekerken kısa yapılı bagaj kapağı, LED stoplar ve çift egzoz çıkışı hoş bir görünüme sahip.
Henüz teknik detayları açıklanmayan Rapide temelli otomobilin 5.9 litre hacimli bir v12 motora sahip olması planlanırken ünitenin yaklaşık 600 beygir güç üretebileceği düşünülüyor. Şimdilik sadece ortadoğu pazarlarında satılması düşünülen Lagonda'nın üretim adedinin de 100 ile sınırlanması planlanıyor.
ilk lagondaya dis tasarimda epey gonderme var. eskisi wedge tasarimin nadir sedan orneklerindendi, cirkindi bu on kat yakisikli olmus gerci. ici de oyle olur mu acep? zamanina gore cok elektronik bir ic tasarimi vardi eskisinin, tempranin yarattigi etki gibi bir etki birakmisti eskisi. belki bunda da tesla model s teki gibi full lcd yapabilirler orta konsolu.
YanıtlaSilValla eski Lagonda'da dijital kokpit vardı. Bunda da deneyebilirler böyle bir şey. Umarım Rapide'den kopyalamazlar.
Silharika gorunuyor ya. boyle sinirli 100 adetle falan degil de normal bir model haline getirseler keske. yok alacagimdan dair o ayri ama gozumuz gonlumuz acilsin, otomobil dunyasina yakisan tasarimlar bunlar.
YanıtlaSilsiyah ile oldukça karizmatik olmuş ve zenginlerin basen ölçüsünü düşünürseniz rapide'den daha mantıklı bir gövde formu var. rapide talebi bundan daha düşük olursa zaten üretimi iptal etsinler, almanlar hala çok iyi sedan sattığına göre olay klasik sedan sanırım.
YanıtlaSilRapide'in en büyük olumsuzluğu arka koltuk kafa mesafesi. Bertone 2+2 konsepti de Lagonda da bu konuda çok daha başarılı.
Sil