Japon üretici Subaru
yerli pazar için geliştirdiği WRX modelini tanıttı. Görsel olarak büyük bir farklılık sunmayan otomobilin kaputu altındaysa gelişmeler yaşanmış.
Daha sade bir ön panjur, tampon köşelerine eklenen LED aydınlatmalar ve daha hafif yapılı jantlar gibi görsel farklılıklar sunan S4'ün iç mekanında da karbon fiber görünümlü kaplamalar bulunuyor.
Turbo beslemeye sahip 2 litre hacimli motorunu koruyan otomobilin gücü 300 beygire, torkuysa 400 Nm'ye yükselmiş. Soldan direksiyonlu örneklerin aksine araç Japonya'da şimdilik sadece sürekli değişken oranlı otomatik şanzımanla (CVT) alınabiliyor.
c segmeni performans otomobillerinde son dönemde japon markalarda sadece subaru yenilik yapıyor. honda civic type-r'ye kadar başka gelişme olmayacak gibi honda'dan sonra umarım diğer japonlar da harekete geçer. (nerdesiniz ey mazda ve mitsubishi. nismo crossover ve küçük sınıfta etkin ama c segmentini ciddiye alıyoz tabi)
YanıtlaSilNissan, Pulsar NISMO ile katılacak bu gruba. Mazda da 3 MPS üretecekmiş ama adamlar hala Diesel mi benzinli mi olsun diyorlarmış.
Sil