14 Ağustos 2014 Perşembe
Dodge Charger SRT Hellcat
Fiat grubunun Avrupa ayağında yer alan markalar eski modellerle hayatlarına devam ederken Amerika ayağı heyecan verici araçlarla tanışmaya devam ediyor. Bu otomobillerden birisi de makyajlı Dodge Charger'ın en sportif modeli olan SRT Hellcat.
Gezegen üzerindeki en güçlü seri üretim sedan olan araç daha önce Challenger'da sunulan Hellcat amblemine sahip. Daha geniş hava girişlerine sahip ön tampon, ek hava giriş ve çıkışlarıyla donatılan kaput, genişletilmiş yan etekler, 20 inç çaplı jantlar, yan bölümlerine hava çıkışları eklenmiş arka tampon, bagaj kapağı üzerinde spoiler ve geniş egzoz çıkışları dış mekanda dikkat çeken farklılıklar.
Üç kademeli olarak ayarlanabilen süspansiyon sisteminin yanında Brembo imzalı fren sistemi de modifiye edilen otomobilin ön aksında 6 pistonlu kaliperler ve 391 mm çaplı diskler görev yapıyor.
Çift renkli deri ve Alcantara döşemelere sahip olan iç mekanda alt kısmı düzleştirilmiş, SRT logolu direksiyon simidi, yüksek yan desteklere sahip, ısıtma ve havalandırma sistemli ön koltuklar ve araca özel grafiklere sahip ekranlar görülebiliyor.
Kaputu altında yer alan 6.2 litre hacimli v8 motoru kompresör besleme yardımıyla 707 beygir güç, 880 Nm tork üretebilen otomobilde 8 ileri vitesli otomatik şanzıman standart olarak sunuluyor. Çeyrek mili 11 saniyede tamamlayabilen SRT Hellcat'in maksimum süratiyse 327 km/s.
oha bu ne.0-100 hızlanması 3.5 saniyeye yakındır sanıyorum
YanıtlaSil0-60 mil/s 3.7 saniyeymiş. 4 saniyeye daha yakın yani 0-100 km/s.
Silyine de o kadar yakın sayılmaz.almanlardan sadece cls63 amg'nin s-model versiyonu bu araçtan daha hızlı.
Silİç mekan kalitesi fiat sayesinde iyi olmuş. dış tasarım ise fena değil, haçı kaldırmışlar en azından :) Gözler biraz retro tasarım arasada artık amerikanların tasarım konusunda kendilerini geliştirmeleri gerekiyor.
YanıtlaSil60K fiyati ile daha iyisi varsa gidin alin deyip nanik yapmislar, bravo.
YanıtlaSildis tasarim facia bana kalirsa. onu japon arabalarini andiriyor. mustang'den sonra challenger'i da kaybettik.
YanıtlaSildış tasarım gayet iyi bence, beğenmeyen kör olmalı. 'mustang'ı kaybettik.' diyen bir zahmet otomobillerle ilgilenmeyi bıraksın.
YanıtlaSil