11 Nisan 2014 Cuma
Jeep Cherokee ve Grand Cherokee
Moab Easter Jeep Safari sırasında tanıtılan araçlar Wrangler modelleriyle sınırlı değil. Markanın geçtiğimiz yıl tanıttığı yeni nesil Cherokee ve büyük kardeşi de araziye daha uygun bir şekil almış.
Cherokee Dakar konseptinde genişletilmiş çamurluklara yer veren Jeep yeniden tasarladığı ön tamponda sis farlarına yer vermemiş. 17 inç çaplı jantlarının büyük kısmı siyah olsa da ön panjur ve cam çerçevelerinde olduğu gibi bir kısmı kırmızıya boyanan aracın marşpiyeleri de yenilenmiş. Yükseltilen süspansiyon sistemi, büyüyen lastikleri ve incelen arka tamponuyla araziye daha uygun hale gelen konseptin arkasına bir de treyler çekme aparatı eklenmiş.
Daha sade bir tasarıma sahip olan Cherokee Adventurer'da da bu araca özel 17 inç çaplı jantlar kullanılmış. Marşpiyelerini Dakar konseptiyle paylaşan otomobilde konsept tavan bagaj taşıyıcısı görev yaparken alt kısmı traşlanan arka tamponda çekme aparatları ve egzoz sisteminin çift yuvarlak çıkışı dikkat çekiyor.
Grand Cherokee konseptine EcoDiesel Trail Warrior ismini veren Jeep aracın ön panjuru, 20 inç çaplı jantları ve yan aynalarını siyaha boyarken aydınlatma grubunu da karartmış. Süspansiyon istemi yükseltilen araçta önceki konseptlerde kullanılan çekme seti ve tavan bagaj sepeti de görev yapıyor.
cherokee siyah plastik tamponla daha kabul edilir görünüyor ve tabii tam bi arazi aracı olmuş. grand che. zaten riske girilmemiş karakteristik tasarıma sahip ve başarılı. avrupalı rakipleri (özellikle almanlar) bu donanımlarla böyle saf arazi ruhu yakalayamaz düşüncesindeyim (land rover istisna)
YanıtlaSil