Şimdiye kadar standart motoru modifiye edilip daha yüksek performanslı hale getirilen
pick up Volkswagen Amarok'a farklı bir açıdan bakmak isteyen MTM araca farklı bir motor yerleştirmiş.
22 inç çaplı jantlar, yan basamaklar ve yanlara yerleştirilmiş egzoz çıkışlarıyla dikkat çeken aracın süspansiyon sistemi yenilenirken arka aksta disk frenler kullanılmış. Ön fren disklerinin çapı da 405 mm'ye ulaşmış.
Amarok'un kaputu altına 4.2 litre hacimli v8 turbo Diesel motoru sıkıştıran MTM 410 beygir güç, 930 Nm tork aldığı ünite sayesinde maksimum sürati 222 km/s'e yükseltirken 0'dan 100 km/s sürate ulaşma süresi 6 saniyeye inmiş.
Cadillac da ayni hataya dusmustu luks kamyonet konusunda. Satmadi. Gerek yok. Fordun F serisi daha verimli ve ucuz olur muhtrmelen. Ki istenildigi kadar modifiye edilsin ne bir Cadillac ne de bir Ford olabilir!?
YanıtlaSil