17 Şubat 2014 Pazartesi
Renault Twingo
Cenevre'de sergileneceği açıklanan minikler arasına Renault Twingo da katıldı. Geçtiğimiz yıl önce Twin'Z, daha sonra da Twin'Run konseptleriyle neye benzeyeceği zaten belirlenmiş olan otomobilin en ilginç özelliğiyse motorlarının yeri.
Yuvarlak hatlı tasarımı sportif konsept Twin'Run'dan alınmış olan otomobilde kişiselleştirme amaçlı farklı grafikler ve jant seçenekleri kullanılmış. Arka kısmında spoiler ve camdan üretilmiş bagaj kapağı dikkat çekerken sportif versiyonlarda tampon altına difüzör görünümlü bir parça eklenmiş.
Üç kapılı olduğundan Türkiye'ye ithal edilmeyen önceki nesil Twingo'nun aksine beş kapılı gözdeye sahip olan otomobilin bu haliyle ithal edilmesi çok daha muhtemel. Arka kapı kolları C sütununa gizlenen Twingo'nun arka camları dışarıya doğru açılıyor.
İlk nesil Twingo'da olduğu gibi açılabilen kumaş tavanla da alınabilecek olan otomobilin iç mekan fotoğrafları paylaşılmamış olsa da Twin'Run'ın orta konsolunda kullanılan gövde rengi kaplama ve yine gövde rengine uyumlu döşemeler donanımda bulunuyor.
Motor seçenekleri henüz detaylandırılmamış olan Twingo'nun bu ünitelerinin arkaya yerleştirilecek olmasıysa Renault'nun asıl sürprizi.
Daimler ile birlikte çalışmanın sonucu iyi olmuş. Birde alpine a110 hommage modeli çıkarırsa tadından yenmez
YanıtlaSilo yalan oldu ya da olmak üzere
Sil"Üç kapılı olduğundan Türkiye'ye ithal edilmeyen..." derken neyi kastettiniz acaba?
YanıtlaSilÜç kapılı olduğundan ithal edilmemesini kastettim. İlk nesil modellerin ardından bu segmentte 3 kapıyı bırakmıştı Oyak-Renault.
SilOnur Bey merhabalar,
YanıtlaSilUzun süredir beklediğimiz arkadan inişli kücük otomobil geldiği için sevinebilir miyiz? :) sürüş dinamikleri nasıl olur sizce? Ayrıca RS versiyon hakkında bir duyumunuz var mı?
Bence sevinebiliriz ve harika olur sürüşü. RS hakkında duyumum yok ama üretileceği ve küçük bir motora sahip olacağı için tutulacağı kesin. Zaten üretmezlerse gider ben bombalarım Renault'yu.
Silabi arka camların dışarıya doğru açılacağını nereden okudun, hiç bi yerde göremedim. ayrıca arkada ağır bir motor bulunması aracın performansını etkiler mi. son sorum da türkiyeye gelmesi hakkında yeni bi bilgi aldın mı? mais getirmeyeceğiz tarzı ifadelerde bulunmuş diyorlardı.
YanıtlaSilCam işini bir yerde okumadım. Fotoğraflarda arka camın sabitlenme noktaları görülebiliyor. Aynı motorun önde veya arkada olması maksimum sürati etkilemez. Hızlanmayı iyileştirir. Daha alçağa yerleştirilebilirse dengeyi iyileştirir ve şasi ayarları iyi yapılırsa 911 gibi şürüşü çok zevkli olur.
SilTürkiye'ye getirilmesi bir tarafa burada üretilmesi bile makul olurdu bence. Clio'dan pazar çalmasın diye getirmeme olasılıkları var ama aptallık yapmış olurlar bence.