6 Şubat 2014 Perşembe
BMW X3
BMW'nin yeni modelleri yüzlerini göstermeye devam ediyor. Alman üreticinin 2010 yılında yeni neslini tanıttığı X3 bu yıl hafifçe makyajlandı. Aracın asıl dikkat çeken yanıysa kaputu altında saklı.
Günümüz BMW modellerinde olduğu gibi farlarıyla ön panjuru birleştirilen makyajlı X3'ün genişleyen farlarında farklı LED aydınlatmalar kullanılmış. Ön tamponda yer alan hava girişleri genişlerken alt koruması yenilenmiş. 18, 19 ve 20 inç çaplı jantlara yeni tasarımlar eklenmiş. Arka kısımdaysa değişen şeyler tampon altı ve egzoz çıkışları.
İç mekanında da büyük farklılıklar bulunmayan aracın yenilikleri orta konsolda toplanmış. Üst kısımda daha geniş ekran kullanılırken havalandırma ızgaralarının çevresinde yeni malzemeler görülebiliyor. Farklı renklerde döşemeler de donanıma eklenirken havalandırma sistemi kumandaları daha ince ve uzun bir alana yayılmış. Bu arada yeni nesil iDrive kumandasına el yazısı algılayabilen
Makyajlı X3'ün asıl farklılığıysa kaputu altında yatıyor. sDrive18d modelinde kullanılan 2 litre hacimli turbo Diesel motor 150 beygir güç, 360 Nm tork üretebilirken arkadan itişli aracın ortalama yakıt tüketimi 5 litre/100 km olarak açıklanıyor.
Türkiye'de çok popüler olan xDrive20d'nin kaputu altında görev yapan ünite de artık daha güçlü. Zamanla markanın diğer modellerinde de kullanılacak olan 2 litre hacimli turbo Diesel makine 190 beygir güç, 400 Nm tork üretebiliyor. Dört tekerlekten çekiş sistemi ve 8 ileri vitesli otomatik şanzımanla aracın 0'dan 100 km/s sürate ulaşma süresi 8.1 saniyeye inmiş.
yeni 2 lt'lik motorun hp güç değeri olmasa bile tork değeri oldukça iyi.
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilBelki fiyat listesinde olmaz ama isteyene getiriyor Borusan.
SilBu kadar dandik bir tasarım anlayışı olamaz. Nerede o eski bmwler? Çakal kasayı bile aratır oldu bize Bmw... Nerede o X5'in tasarımı? Şimdi alt segment jipler gibi jip yapıyo işte. Konfora ve performansa sözüm yok.
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
Silçok haklısın italyan. bmw yi bırak dünyada tasarım öldü. güzel araba kalmadı.
Silinfinity fx olmasa güzel tasarımlı jip yok piyasada
Bok gibi olmuş. Range Rover Evoque çok daha güzel
YanıtlaSilyahu araçları sınıflarına göre değerlendirmeyi hala öğrenemediniz mi siz? range rover evoque diyor...ben de daha büyük olduğu için cadillac escalade süper evoque bok gibi desem olur mu? olmadı dimi. evoque sınıfında bmw'nin konsept olarak tanıttığı x4'ü ancak sayabiliriz ki bu da hem seri üretimde değil hem de x3'ten daha üst sınıfta olduğu anlamına geliyor.hay allahım ya.millet utanmasa opel astra bok gibi 5 serisi çok daha güzel diycek.
YanıtlaSiltamam da burda arkadaşların konuştuğu şey Bmw'nin dandik tasarım anlayışı...
Silsanki X5 çok mu güzel bi tasarım?! sınıfı yüksek olunca tasarımı güzel mi oluyo.
bence X5 rezalet bi tasarım ama Infiniti FX mükemmel!
hayır ben kendi sınıfında kıyaslanmadığı için böyle söyledim. x5 çirkinleştirildi evet ama aynı sınıftaki range rover sport'un da eski karizması yok mesela.fanboy olmayalım tamam ama hateboy olmanın da bi manası yok
YanıtlaSil