28 Ocak 2014 Salı
Subaru WRX STI NBR Challenge
Subaru'nun yeni modelleri arasına bir yenisi eklendi. Geçtiğimiz haftalarda tanıtılan WRX ve WRX STI modellerine bir de uzun mesafe yarışları için hazırlanan model eklendi.
Genişletilen gövdesi ve hafifletilmiş 18 inç çaplı jantlarıyla dikkat çeken araçta genişletilmiş bir gövde, dev spoiler, büyük bir difüzör, küçültülmüş yan aynalar, pleksiglas camlar ve bu camlar üzerinde açılmış havalandırma delikleri görülebiliyor.
İç mekanında yarış koltukları, tam boy takla kafesi, çok noktadan bağlantılı emniyet kemerleri ve yangın söndürme sistemi bulunan araç Nürburgring 24 saat yarışının SP3T kategorisinde yarışacak. Turbo beslemeye sahip ve motor hacmi 2 litreye kadar olan motorlara izin verilen kategoride yer alan ara. 340 beygir güç, 460 Nm tork üretebiliyor.
Bu tip şişik balon şaselerde her zaman yol tutuşu merak etmişimdir. İnce lastiklerle sanırım sallayacaktır virajlarda ama var adamların bir bildikleri. Paylaşım için teşekkürler.
YanıtlaSilSanırım geçen yılki nürburgring24 yarışıydı sanırsam; saat gece yarısını geçmişti. yeşil cehennemde müthiş bir yağmur vardı. Giderek göz gözü görmez bir halde şiddeti artıyordu. Kuru iken bile fazlasıyla tehlikeli olan pistin eğlence parklarındaki kaydıraklar gibi kayganlaşması sonucu arkadan itişli almanlar teker teker pite çekiliyordu. 997'ler, SLS'ler, R8'ler ve daha niceleri... İşte kırmızı bayrağın yarışı 9 saat boyunca erteleyeceği ana kadar durmadan devam eden tek araç vardı, "Subaru Impreza"
YanıtlaSilsubaru'nun 2L motorlu ralli tecrübeleri bile bu seride yeterli olur diye düşünüyorum. umarım pilotlar başarılıdır.
YanıtlaSil