13 Ocak 2014 Pazartesi
Audi Allroad Shooting Brake
Geçtiğimiz haftalarda tasarım dilini değiştireceğini açıklayan Audi 2014 Detroit otomobil fuarı sırasında sergileyeceği konsept aracını tanıttı. Pek çaktırmasa da 3. nesil TT'nin detaylarını bizlerle paylaşan otomobilin genel hatlarıysa markanın son dönem konseptlerinden farklı değil.
4.200 mm boya, 1.850 mm genişliğe ve 1.410 mm yüksekliğe sahip olan aracın aks mesafesiyse 2.510 mm olarak açıklanıyor. Köşeli hatlara sahip olan dış görünümünde altıgen ön panjur, yanlara doğru genişleyen ön tampon, LED aydınlatma grubu, 19 inç çaplı jantlar ve alt kısmı siyah renkli plastikle kaplı gövde dikkat çekerken arka kısımda TT'nin etkileri daha net bir şekilde görülebiliyor.
Daha önce TT'de kullanılacağı açıklanan tamamı ekrandan oluşan gösterge paneli, yuvarlak havalandırma kanalları ve alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi sürpriz yaratmazken orta konsolda olmasını beklediğimiz kumanda düğmelerinin direksiyon simidi, vites konsolu ve havalandırma çıkışları arasında paylaştırılmış olması gözden kaçmıyor.
Kaputu altında hibrit bir ünite barındıran konseptin benzinli motoru 2 litre hacimli ve turbo beslemeye sahip. 292 beygir güç, 380 Nm tork üretebilen bu motora yardım eden ilk elektrik motoru 57 beygir güç, 270 Nm tork üretebilirken arka aksa yerleştirilen ikinci elektrik motoru 155 beygir güç, 270 Nm tork sağlayablmekte.
Karma çalışmada 408 beygir güç, 650 Nm tork üretebilen araçta kullanılan 6 ileri vitesli otomatik şanzıman 1.600 kg boş ağırlığa sahip gövdeyi 0'dan 100 km/s sürate 4.6 saniyede ulaştırabilirken maksimum sürat 250 km/s'te sınırlandırılmış. ortalama yakıt tüketim değeri 1.9 litre/100 km olarak açıklanan konsept sadece elektrik motorlarını kullanarak 50 km menzile ulaşabiliyor.
tasarım dili değişikliği bu mu? vicdanlı bir audi fan'ı bile yememeli.
YanıtlaSiltek güzel yanı klima sistemi
YanıtlaSilaudi loopa girdim sanırım:)
YanıtlaSil