7 Kasım 2013 Perşembe
Bisimoto Hyundai Genesis Coupé
Geçtiğimiz yıl SEMA'da modifiye edilmiş bir Elantra GT tanıtan Bismoto bu yıl da becerilerini, testini geçtiğimiz ay yazdığım Genesis Coupé üzerinde göstermiş.
Görünümünde büyük yenilikler bulunmayan aracın ön tamponunda bulunan ızgaraların tamamı havalandırma amacıyla sökülürken sis farları yerine metal plakalar yerleştirilmiş. Kaputunda da ek hava çıkışları bulunan araçta 20 inç çaplı jantlar, ucu spoiler görünümünde şekillendirilmiş karbon fiber bagaj kapağı ve bir paraşüt kullanılmış.
İç mekanında da büyük farklılıklar bulunmayan bu Genesis Coupé'de dijital gösterge tablosu ve tam boy takla kafesi bulunuyor.
Görünümünden olmasa da paraşütünden bu otomobilin farklı olduğu anlaşılabiliyor. Süspansiyon ve egzoz sistemi yenilenen aracın motorunda ellenmedik yer kalmamış. Çift turbo beslemeyele donatılan 3.8 litre hacimli v6 ünitenin gücü 1.000 beygire ulaşmış.
1000 beygir? Hyundai? Gerçekten inanılmaz olmuş ama 3.8 litre ve V6 motor biraz garip geldi 1000 beygir bir araba için. 0-100 süresi nedir acaba?
YanıtlaSilAşırı beslemenin güzellikleri. 90'lı yılların sonlarında üretilen Toyota Supra ve Nissan Skyline GT-R'ın da 1.000 beygiri bulan güçlere ulaşmış versiyonları bulunuyor. Üstelik daha küçük hacimli motorlarla.
Sil0-100 süresinin 3 saniye civarında olduğunu tahmin ediyorlarmış. Bu derece güce sahip bir araçta asıl ilginç şeyler 100 km/s'in üzerinde gerçekleşiyor.