2013 Frankfurt otomobil fuarında tanıtılan makyajlı araçlar kervanına Peugeot cephesinden de iki üye katıldı. Fransız üretici
3008 ve 5008 modellerini rötuşladı.
Her iki aracın da ön kısmında yoğunlaşan değişiklikler yeni nesil Peugeot modellerinde kullanılmaya başlanan far ve ön panjur takımının bu ikilide de görülmesiyle sonuçlanmış. Yeni gövde renklerinin yanında farklı jant seçenekleri ve makyajlı stoplar da dikkat çekiyor.
İç mekanlarında çok daha az farklılık bulunan araçlarda sunulan en büyük farklılık daha zengin donanımla beraber yenilenen döşeme seçenekleri olmuş.
Bu peugeot'un anlamadığım bir yönü var. 12-13 yaşındaki 307de kullandığı vites topuzunu yeni modellerine koyuyor.
YanıtlaSiluzun süredir bu kadar başarılı makyaj görmemiştim. güzel olmuş yahu.
YanıtlaSiltek sıkıntı farların a sütunuyla birleşmek üzere olması. normalde göze batar da gerçi bunlar baya güzel olmuş, göze batmıyor.
5008'e 308 imajı çok başarılı adapte edilmiş. tabi bu tasarım ne kadar iyidir ayrı konu. fransız mpv alsam citroen alırdım.
YanıtlaSilbir tane aklı başında 3008 kullanıcısına denk gelmedim arkadaş. sağdan soldan geçenler, illa ki saçma sapan yerlerde basanlar, bir agresiflik, bir tavırlar. tasarımın denyolara hitap ettiğinin altını çizer gibi adamlar.
YanıtlaSilOnur bey , bu aracın teknik özelliklerinden pek bahsetmemişsiniz. Makyajlı modellerin Auto6 r erine ETG6 ile gelecek olması, şanzımana ne bakımdan bir iyileştirme getirecek? Hala tek kavrama ve otomatikleştirilmiş özellikli bu şanzıman eski versiyona göre daha hızlı olduğu söyleniyor, ayrıca küçük viteslerde ki geçişlerde sarsıntının azaldığını ve bazen vites geçişlerinde oluşan kararsız yapısınında ortadan kalktığını söylüyor. Bu şanzımanı bilen biri olarak bu bilgilerin ne kadar doğru olduğunu öğrenebilir miyim?
YanıtlaSilTşk
Auto6r'ı bir C4'te test etmiştim. ETG6'yı kullanamadım henüz fakat ETG5'li bir 2008 test ettim. Bence özellikle şehir içi sürüşlerinde bir farklılık yok. Silkelemeler ve vitesler arasında karar verememe gibi şeyler devam ediyor. PSA grubunun neden çift kavrama işine girmediğini veya tam otomatik şanzımanın daha gelişmiş versiyonlarını kullanmadığını anlamak zor. 308'i ilk olarak manuel şanzımanla donatmalarının nedeni belki yeni şanzımanlardır diye düşünüyorum ama 1.2 turbo'nun da 6 ileri vitesli tam otomatik şanzımanla donatılması iyiye işaret değil gibi.
Sil