Alman üretici BMW,
5 Serisi'nin ardından küçük kardeş
3 Serisi'nin de hatchback gövde seçeneği GT'yi tanıtıyor. İlk resmi fotoğrafları internete düşen araç, büyük modelden alıştığımız gibi bazı tasarım farklılıkları sunmakta.
Farların ön panjurla birleştiği kısımlar daha kalın tasarlanırken ön çamurlukların arkasına süslemeler eklenmiş. Kapılar üzerine işlenen girinti çıkıntılara bir yenisini ekleyen BMW arka kısımda da daha büyük bir bagaj kapağıyla işlevselliği artırmış.
İç mekan fotoğrafları ve teknik verileri henüz paylaşılmayan aracın bu özelliklerini
diğer 3 Serisi modellerinden alacağı kesin gibi.
En arka cam gereksiz büyük A5 Sportback'teki gibi camı daha küçük tutup D stünunu kalın yapsalardı eyiydi.
YanıtlaSilDizel 2lt
YanıtlaSil318d/143bhp 320d/184bhp 325d/218bhp
Benzinli 2 lt
320i/184bhp 328i/240bhp
Bir de 3 litre hacimli üniteler var tabi.
SilUstteki resim msport
YanıtlaSilAlttaki base model
bu araba satmaz. pazarı yok.
YanıtlaSil5 GT ve 5 sedan arasindaki fiyat farkina ragmen 5 GT satti. 3 GT ve sedan arasinda da bu fark olucaktir, ama 5GT den basarili olucaktir.
YanıtlaSilAyrica 3 GT deki kidney in 3 sedanda olmasi gerektigini dusunuyorum
YanıtlaSilNerede satti ABD disinda??
YanıtlaSil5 Serigi GT'nin satışları A.B.D.'de bile yıllık 3.000 ünitenin üzerine çıkmadı. Satılanlar da genelde 7 Serisi müşterilerinden çalmış. Hem Avrupa hem de Avustralya pazarlarında fiyatları sürekli düşüyor bu modellerin.
SilGidişata bakılırsa bu araç da 5 Serisi satışlarından çalacak.
Bir aracın arkası daha çirkin olamaz herhalde...
YanıtlaSil5 kapılı olsa fena durmaz ama x6'ya benzetince gerçekten berbat oluyor.
YanıtlaSilİnsan düşünmeden edemiyor. bir firma güncel 3, 5, 6, Z4 gibi harika otomobiller yaratırken aynı zamanda nasıl 3GT ve 5GT gibi otomobiller üretir anlamak mümkün değil. bir de 5GT'de tutmamış bir formülü 3GT olarak zorlamanın anlamı nedir. ayrıca 5GT'nin arka profili bu araçtan daha iyi olduğu halde tutmadı.
YanıtlaSil