13 Ocak 2013 Pazar
Renault Captur
Renault'nun iki yıl önce tanıttığı sportif crossover konsepti Captur seri üretime geçiyor. Bazı tasarım detayları korunsa da genel anlamda oldukça farklı bir otomobil olan seri üretim aracın Peugeot 2008'in hemen ardından tanıtılması da dikkat çekici.
4.12 metre boyuyla oldukça kompakt bir yapıya sahip olan araç kaslı yapısıyla alçak zeminli kardeşi Clio'yu hatırlatırken Renault-Nissan ortaklığının bir diğer küçük crossover modeli olan Nissan Juke'tan da oldukça farklı görünüyor.
İç mekanında Clio'dan tanıdık kumanda elemanları ve göstergeler kullanılırken ön konsolun yuvarlak hatları göze hoş görünüyor.
Motor seçeneklerini Clio ile paylaşacak olan Captur'de 1.5 litre hacimli turbo Diesel ünitenin yanında 0.9 ve 1.2 litre hacimli benzinli motorlar da kullanılacak.
İnanılmaz tipsiz olmuş bence. 2008'in yanına yaklaşamaz...
YanıtlaSilAl Bendende O kadar .. 2008'e rakip olamaz gibime geliyor en azından dış görünüş olarak..
Silsn yorumcular kişisel görüşlerinizle bir ürünü eleştirirken en azında benim görüşüme göre ibaresini kullanarak, genele vurgu yapmazsanız. Daha bir etik olur kanısındayım. Çünkü bu konular tamamen zevk meselesi, sevgiler s.ö
Silİsmet bence araç gayet güzel :)
YanıtlaSilBana önden hoş, arkadan çok sade geldi. Bununla birlikte 2008 bence de genel anlamda daha tok gibi ama oranlarında bir terslik yok en azından Captur'ün de.
YanıtlaSilMotoru Clio'yla ortak olabilir ama önü fazla Clio.
YanıtlaSilprofilden ve arkadan çok nissan olmuş.
YanıtlaSilbence gayet güzel olmuş.
YanıtlaSilHormonlu Clio
YanıtlaSil0.9 ve 1.2 moitor tasir mi bu araci? agirligi nedir? fena olmamis aslinda juke'dan bin kat daha iyi.
YanıtlaSilAğırlıklarını henüz bilemiyorum ama eşdeğer motorla donatılan Clio'dan 100 kg civarı daha ağır olması beklenebilir.
YanıtlaSilSonuç olarak motorların yeterliliği beklentilere göre değişecektir. Şehir içerisinde yol almak için yeterli olsalar da şahsen benim uzun yolda tercih edeceğim üniteler olmaz küçük benzinliler.
araç 10 numara beyler konuşmaya değmez:))
YanıtlaSiledc+1.5 dci fiyatları iyi olursa peynir ekmek gibi satar bu araç
YanıtlaSilpeugeot'un garip girintili çıkıntılı, alengirli tasarımlarına hiç alışamadım. 2008'den daha tercih edilesi olmuş. turuncu gövde, beyaz tavan da kişileştirilebilirliğe işaret. ama daha farklı renkle de tanıtım yapılabilinirdi.
YanıtlaSilAracın tasarımı gayet iyi görünüyor. 1.5 dCİ motor ile vergi avantajı sağlayacağı kesin. Fiyat aralığını çok merak ediyorum.
YanıtlaSilbence araç gayet güzel kullanılmaya deger tabi paran varsa :))
YanıtlaSilDizel otomatiği gelir mi acaba?
YanıtlaSilHedef pazarı da düşünürsek olması büyük ihtimal. EDC'nin 1.5 dCi'de şimdiden sunuluyor olması da şansını yükseltiyor.
SilBu aracın yüksekliği ve dingil mesafesini merak ediyorum? Henüz açıklanmadı sanırım.
YanıtlaSilClio 4'ün 30 bin liradan başladığını düşünürsek, bunun da baz paketi 40 bin lira olur diye tahmin ediyorum.
Tavan yüksekliği 1.57 metre. Yerden yükseklik de 200 mm. Aks mesafesi de Clio'nun 2.589 mm'lik değeriyle aynı olur büyük ihtimalle.
Sil2.606 mm oldu aks mesafesi.
SilBu arada araç fiyatı Fransa'da 15.000 euro'dan başlıyormuş.
YanıtlaSilEvet, 15.500 Hatta.
Sil1.2 Turbo EDC 120 bg motor kağıt üzerinde çok iyi duruyor.
YanıtlaSilfiyatı maximum juke seviyesinde olursa iyi satar
YanıtlaSilBaşlangıç fiyatı Juke'un az da olsa altında. 41.990 - 52.490 TL arasında fiyatlar.
Silincelesende bi haber ulaştırsan bize :)
YanıtlaSilRenault zahmet edip verirse yapacağım testini. Bir senedir araç vermiyorlar.
SilJuke en yenilikçi model bu sınıfta, beğenmesem de...
YanıtlaSiliç mekandaki plastik kalitesi yerlerde, bayide incelediğim modelde kapı içi plastiği ile kapının metal kısmı arasında en az yarım santim boşluk vardı, bir de giderseniz arka tamponun altındaki siyah plastik kısma elinizle bir bastırın bakın ne oluyor :)
YanıtlaSil