11 Aralık 2012 Salı
Mercedes-Benz E Serisi
Mercedes'in bir süredir konuşulan E Serisi makyajı sonunda su yüzüne çıkıyor. Hem sedan hem de T modelin ilk fotoğrafları internete sızdırıldı.
Otomobilin ön ve arka yüzünde yoğunlaşan makyaj sonucunda farlarla entegre LED gündüz aydınlatmasına kavuşan E Serisi modellerinde tek far konseptine dönüş yaşanmış. Daha sportif görünümlü tamponlarla donatılan aracın alt kısmında krom süslemeler kullanıldığı görülüyor.
Arkada da daha dinamik görünümlü bir tampon sunan aracın LED stoplarının iç tasarımları yenilenirken inceltilen egzoz çıkışları da daha sportif duruyor.
İç mekanında da ufak tefek değişiklikler bulunan otomobilin motor seçenekleriyle birlikte resmi tanıtımı önümüzdeki saatlerde yapılacak.
mercedes bu kasayla dikiş tutturamadığını makyajla göstermiş oldu. ancak yine başarılı olamamış BENCE. BMW 5 serisi karşısında işi gerçekten zor.
YanıtlaSilalman markalari böyle makyajlari cok severler, ayni olayi bmw ve audi de sikca görebiliriz.
YanıtlaSilböylece ayni modelden satis ve begenme acisindan daha cok randiman alirlar. ayni model ilk ciktigi gibi 6 sene piyasada kalmasi satisini etkiler o nedenle yeni model cikana dek araba makjalanip tekrar görücüye cikartilir ki, o modelden iki kere randiman alinsin.
YanıtlaSilmakyajsiz halini begenmeyen biri olarak makyaj sonrasi halini cok cok begendim. yerinde olmus. ozellikle on kisim harika. coupe modeli nasil olacak diye bekliyoruz su anda.
YanıtlaSilAlman arabaları seviyor da diğerleri sevmiyor mu. renault, ford, peugeot, citroen, toyota, honda, opel, chevrolet. sonuçta bu bir pazarlama stratejisi ürünün olgunluk döneminde yapılan bir pazarı hareketlendirme politikası ona bir itirazım yok. bunun iki boyutu var birincisi rakipleri karşısında tutunamayan otomobiller için yapılıyor bu genelde. örneğin golf 5, focus 2, son opel vectra, ya da çok tutup da ömrünü daha da uzatmak için örneğin passat 1 ve 2, mercedes e serisinin makyajı da bence bunlardan ilki kapsamında. BMW'de şimdiye kadar bu kadar radikal makyaj görmedim. audide de sadece güncel a4 ve a5'te oldu. (eski a3 ünki de köklü bir facelift değildi) ama mercedes C serisinde de aynı yola gitti. özellikle iç tasarım için gelen malzeme kalitesine yönelik eleştiriler nedeniyle. daha önceki e kasada buna ihtiyaç duymamıştı sadece ufak rötuşlarla yetinmişti. çünkü gerçekten başarılı bir otomobildi. şu anda güncel 5 serisi de makyajlanıyor ama eminimki tampon ve farlarda ufak rötuşlardan öteye geçmeyecek. çünkü başarılı bir tasarım ve hala da meyvelerini topluyor. bu arada umarım e coupeyi ellemezler bu haliyle de gayet başarılı.
YanıtlaSilMercedes maalesef bu kasada tasarım anlamında bir türlü bekleneni veremedi bence. Açıkcası arkası nispeten daha iyi olmuş ama önü makyaj öncesine göre kötü bir görünüm sunuyor. Bütünlük anlamında F10 karşısında işi halen çok çok zor.
YanıtlaSiltutulmayla alakası yok, golf 5 de focus mk2 de markanın mevcut tasarım diline uygun olması için makyaj görmüş araçlar. burada da aracın keskin köşelerden kurtulunup son 1 yılda tanıtılan a, b ve m serisindeki gibi yuvarlatılmış ve agresifleştirilmiş; fakat makyajsız hali bence daha oturaklı duruyor.
YanıtlaSilmarkanin mevcut tasarimina benzetilme calismalari oldugu dogru tum firmalar yapiyor bunu. ayrica ben begendim su hali makyajsiz halinden daha iyi. hala coupe'sini gostermediler. bir de cla vardi ondan haber yok mu Onur abi?
YanıtlaSilürekli yakalanıyor testler sırasında ama henüz resmi bir haber yok. O da birkaç aya tanıtılır.
SilBana göre birçok yönden Mercedes>Bmw.Mercedes her zaman en iyi otomobilleri üretir.Ama Şu w212 yi gördükçe Mercedesten soğuyorum.Olmadı Mercedes makyaj falan kurtarmaz bu arabayı.Sen bu arabayı ilk başta ucuza mal etmek için elinden geleni yaptın.Şimdi de cezasını çekiyorsun.Şu an için F10>W212.Tüketicinin zaaflarını kullanarak kocaman Mercedes amblemini E serisine montelemen de komik olmuş.Neyse w213 ü bekleyeceğiz.
YanıtlaSilkimse değinmemiş ama e sınıfının kendine özgü tasarım detayı iki parçalı ön farlarıydı. makyaj b..una buna son verilmesine üzüldüm. yeni nesillerde bile böyle küçük karakteristik detayların korunması taraftarıyım. modern mi oldu şimdi? bu haliyle mini sınıf modernliğine bile çok uzak (tasarım olarak).
YanıtlaSilmakyajlarda genellikle plastik parçalar ve farlar değişirken, bu makyajda yeni tasarımdaki yuvarlak ön burun uygulanmış, ayrıca arkada tekerleğin üstündeki yuvarlak çizgi yerine düz bir çizgi kullanılmış. çift parçalı ön far E serisiyle özdeşleşmiş bişeydi. onu koruyarak yuvarlak çizgili bir tasarım yapılabilirdi.
YanıtlaSilBüyük markaların karakteristik özelliklerini ve görüntülerini korumaları gerektiğini düşünüyorum. mercedesin ızgarası ve tepede duran amblemi, bmw'nin böbrek ızgarası, yuvarlak farları, C sütunu kıvrımı(arka kelebek cam kıvrımı). audi de bu kendi karakteristiğini ilk olarak A3'ün ızgarasını büyüterek uygulamaya başladı sanırım. kimileri tarafından eleştirilse de bütün araçlar birbirine benziyor diye bu durumdan tüketicilerin de pek şikayet etmediği ortada. bazen maceraya giriliyor ve hüsranlar sonuçlanıyor. yukarıdaki e serisinin de farlarına baktığınız zaman eğer önünden mercedes amblemini sökseniz hangi marka olduğunu anlayamazsınız.
YanıtlaSilbaşarılı bi operasyon olmuş. inanilmaz çabuk yaşlanmıştı araç. bence mercedesin ihtiyacı olan 2.0 dizel motor... ayrıca 3.0 dizeller de artık elden geçirilmeli.
YanıtlaSilbence mercedes bu kasa e serisinde tutturamadı. kasa tasarım olarak iyi değil. iç mekan tasarımı ve kullanılan malzeme kaliteside iyi değil tahmin ediyorum 20 küsür yıldır piyasada bulunan en kötü e serisi diyebilirim. bir önceki kasa çok çok daha iyiydi. sınıfına yakışan bir tasarım ve iç mekana sahipti
YanıtlaSilÖn farları volvo c70i anımsatıyor
YanıtlaSilŞahtı şahbaz olmuş. E Segmentinde 5 Serisi ve A6 daha güzel bir araç bence. W211 efsaneydi ama Mercedes kendi ayağına sıktı W212'yle. Bu kasayı makyajda kurtarmaz. 2015'te yenisi gelene kadar satışlarda F10'u geçememeye devam eder. İç mekan çok sıradan ve düşük kalitedeydi. Bari onu değiştirselerdi. Bir şey yapmamışlar saat dışında yanlış görmediysem.
YanıtlaSildoğru söze ne denir:)
Sil