Manhart Racing, ilk tanıtımını Nisan ayında yaptığı,
BMW M5 temelleri üzerine geliştirilen otomobili
MH5 S-Biturbo'nun kesinleşen detaylarını paylaştı.
Araç için gövde kaplaması sunduğu görülen firmanın karbon fiber aerodinamik paketinde ön splitter, arka difüzör ve bagaj kapağı üzerine yerleştirilen spoiler bulunuyor. 21 inç çaplı jantlarla donatılan otomobilde seviye ayarlı süspansiyon sistemi de kullanılmış.
Çift turbo beslemeye sahip 4.4 litre hacimli v8 motoru üzerinde yapılan çalışmalar sonucunda 646 beygir güç, 773 Nm tork elde edebilen Manhart Racing aracın maksimum süratini 316 km/s olarak açıkladı.
değerli agamemnon zaten güç manyağı olan bir arabayı nereye kadar güçlendirebilirler? bir zamanlar bi haber kanalında yılbaşı sunumu yapıyordu bir bayan sunucu. kazara ağzından "ay anam coştu bunlar" diye birkaç kelime döküldü. bende almanlar için aynı lafı söylüyorum. ay anam coştu bunlar!!!
YanıtlaSilİnsanların daha güçlüye sahip olma isteği bitmedikçe araçlar devam edecek güçlenmeye. Standart haliyle bile çok güçlü zaten söylediğiniz gibi.
YanıtlaSil646 bg 773 nm tork. 316 km/h (ki daha fazlada gider bu) hocam nerede kullanacaz bu aleti (ki şu anda bütün yollarımız şantiye alanı gibi) birazda insancıl takılsalar yaw :)
YanıtlaSilPistleri halka açabilseler insanlar oralarda deneyebilirler araçlarının sınırlarını ama bu kadar güce sahip olmak sadece 300 km/s üstünü görebilmeye değil, istenilen hızlara daha kısa sürede ulaşmayı da sağlar.
YanıtlaSilöncelikle türkiyede yollar var bu hızlara çıkmak için ama daha çok şehirler arası yollarda tabi bostancı e-5 te basılmaz ve bence aracın azami hızı az 330 km hıza rahat çıkması gerekirdi çünkü zaten bir eski kasa m5 330 km yi görüyordu ama arkadaşın dediği doğru gibime geldi bu firma daha çok 300km üstünü görebilmeyi değil 300 km ye daha kısa sürede çıkmaya çalışmış bence.
YanıtlaSil