Honda,
küçük hibrit modeli CR-Z ile geçmişte CRX ile elde ettiği sportif ruhu yaşatmak istese de önünde büyük bir engel var; düşük motor gücü. Bunun farkında olan modifikasyon firmaları aracın düşük tüketim değerleri sunan bir spor otomobile dönüşmesine yardımcı oluyor.
Şimdilik sadece aracın A.B.D.'de satılan versiyonları için sunulacak olan modifikasyon kitinin yakında Japonya ve Avrupa modellerine de uyarlanması bekleniyor. 4.995 Dolar karşılığında sunulan tamamlanmış sette bulunan kompresör besleme ve motor elektronik kontrol modülü 1.5 litre hacimli benzinli ünite ve elektrik motorunun karma verilerini 172 beygir güç, 234 Nm tork olarak değiştiriyor.
onur bey nette yeni accord ve accord coupe nin fotolarini gormustum. muhtemelen siz de farketmissinizdir. sorum ise onlar avrupa modelleri mi yoksa amerika mi. coupe versiyonunu cok cok begendim avrupaya gelme sansi var mi? biliyorum crz postunun altinda pek dogru olmadi kusura bakmayin lutfen.
YanıtlaSilYakında yazacağım Accord haberini de. Amerikan versiyonu geziniyor internette. Zaten Honda, Accord büyüklüğünde bir Coupé'yi Avrupa'ya getirmeye sıcak bakmıyor. Bunun yanında Avrupa'ya grey market olarak getirilebilir. Yalnız Diesel gibi bir seçeneği olmadığından ve benzinli motor hacmi de 2.4 litreden başladığından vergi açısından pek avantajlı olmayacakları kesin.
YanıtlaSil2 litrelik bir motorla falan getirseler turkiyede olmasa da dogru duzgun vergi sistemi olan ulkelerde is yapabilir yani. herkes e class coupe almaya parasi yetmeyebiliyor :)
YanıtlaSilVergi sistemi mantıklı olan ülkelerde de aradaki fiyat farkı çok açılmıyor. Hele bir de Honda'nın daha doğru düzgün Diesel motor seçenekleri olmadığını düşünürsek satış yapmaları zor.
YanıtlaSil