19 Temmuz 2012 Perşembe
Ford Mustang RTR
İki yıl önceye kadar 4.6 litre hacimli motorla donatılan Mustang RTR, Formula Drift'te Ford Mustang ile yarışan Vaughn Gittin Jr. tarafından tanıtılan versiyonuyla 5 litre hacimli motora geçiş yapmış, aynı paketin v6 Mustang modellerinde de sunulacağı açıklanmıştı. Yıl 2012 oldu ve bu modelin de güncellenme zamanı geldi.
Görünüm olarak neredeyse hiç değişmeyen Mustang RTR iki etaplı bir modifikasyonun ürünü. İlk etap değişimler arasında gövde grafikleri ve RTR logolarının yanında 19 inç çaplı jantlar, ek hava çıkışlarına sahip kaput, koyulaştırılmış stoplar, 2.5 cm alçaltılmış süspansiyon sistemi, daha geniş çıkışlara sahip egzoz sistemi ve bagaj kapağı üzerine yerleştirilen spoiler sunulmakta.
İç mekanda yeni bir vites topuzu, metal pedal seti ve karbon fiber benzeri kaplamalar sunan araçta numaralı sınırlı üretim plakası da sunulmakta. Aracın yeni elektronik kontrol ünitesi ve hava filtresine sahip olan motoru egzoz sistemiyle birleşince 437 beygir güç, 610 Nm tork üretebiliyor.
Spec 2 ile birlikte donanıma ön tampon altı için splitter, arka difüzör ve stopların arasına yerleştirilen dev RTR logosu eklenirken süspansiyon sisteminde de daha büyük değişiklikler yapılmış. 2.5 veya 3.75 cm alçaltılabilen süspansiyon sistemi ayarlanabilir sertlik ayarına da sahip.
5 litre hacimli motoru komresör beslemeyle donatılabilen Spec 2 araçlarından isteğe göre 525 veya 624 beygir güç alınabiliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder